مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: به امیرخان حق می دهم که از من انتظار زیادی داشته باشد.
کد خبر: ۳۶۰۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰ 14 January 2017
فرزاد حاتمی در گفت وگو باکاپ، درباره دیدار اخیر تیمش برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: ما در این بازی روز خوبمان نبود اما خوشبختانه روز بد ما مصادف شد با روز خوب محمدرضا اخباری. در این بازی 7،8 نفر از یاران ما در شرایط خوب خودشان نبودند اما محمدرضا با شایستگی 4، 5 موقعیت را از حریف گرفت و ما هم تک موقعیت خود روی هوش مهدی شریفی استفاده کردیم و به سه امتیاز باارزش رسیدیم.

وی درباره انتقاد امیر قلعه نویی از عملکرد خودش در بازی با استقلال خوزستان بیان داشت:امیرخان از هرکسی براساس توانایی هایش انتظار دارد. روز بازی با استقلال خوزستان 7، 8 نفر از تیم ما خوب نبودند اما امیرخان انتظار دارد که من همیشه خوب باشم. شاید بعضی از بازیکنان ما خوب نباشند امیرخان صحبتی از آنها نکند اما از من توقع دارد و توقع به جایی است. در این بازی واقعا از نظر بدنی در شرایط ایده آلی نبود. با اینکه بعد از اردوی تیم ملی 4 شب ریکاوری داشتم اما نمی دانم چرا روی فرم نبودم و هرچقدر کنکاش کردم علت آن را متوجه نشدم. 

مهاجم  تراکتورسازی درباره این صحبت که گفته می شود بعد از اردوی تیم ملی ملی پوشان تراکتورسازی افت کرده اند خاطرنشان کرد:این موضوع ربطی به تیم ملی ندارد چون ما چهار روز در اختیار تیم مان بودیم. وقتی هم که به اردوی تیم ملی ملحق شدیم آقای کی روش چون می دانست ما 120 دقیقه برابر ذوب آهن بازی کرده ایم در روز اول به ما استراحت داد.امیرخان درست می گوید که من خوب نبودم اما در همین بازی برابر استقلال خوزستان اگر نگاه کنید تیم ما موقعیت گلی به آن صورت خلق نکرد در واقع 7، 8 نفر از ما خوب نبودیم. باز هم می گویم که چون امیرخان از من توقع دارد بد بودن من را بیشتر از بقیه مورد توجه قرار می دهد و من به ایشان حق می دهم.

حاتمی درباره نوسانات تراکتورسازی در نیم فصل اول گفت: ما در یک بازی آنقدر خوب هستیم و فراتر از انتظار ظاهر می شویم و در برخی بازی ها واقعا صفر هستیم. خوشبختانه در همین بازی هایی که صفر هستیم از تک موقعیت هایمان استفاده می کنیم و نتیجه می گیریم. بایدبدانیم که همیشه اینگونه نخواهد بود و برنامه ریزی کنیم که نوسان مان به حداقل برسد. 

وی درباره حضورش در اردوی تیم ملی عنوان کرد: من در این اردو از ناحیه شکم با کشیدگی مواجه بودم و با آنکه تمرین می کردم اما در کنارش باید فیزیوتراپی انجام می دادم به همین دلیل با آمادگی صددرصد در اردو  حضور نداشتم. 

حاتمی در پاسخ به این سوال که آیا همچنان از مصدومیتی کهنه رنج می برد گفت:خیر مشکلی ندارم. من حتی با همسترینگ مصدوم برای تیمم بازی کرده بود. اهل سوسول بازی نیستم و به اصطلاح جنازه ام هم بازی می کند. 

وی درباره رقابت تنگاتنگ تراکتورسازی با پرسپولیس برای قهرمانی تصریح کرد: ما منتظر کوچکترین لغزش از سوی پرسپولیس هستیم تا به صدر  جدول برگردیم. البته صدر رفتن مهم نیست و در صدر ماندن اهمیت دارد. پرسپولیس باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند. من  خودم سال ها در این مسابقات حضور داشتم و می دانم آنها با تحلیل قوای جسمانی روبه رو خواهند شد و این می تواند به نفع ما باشد. 

حاتمی درباره جدایی سروش رفیعی و انتقال وی به پرسپولیس بیان داشت: هرجا که هست موفق باشد. صلاح مملکت خویش خسروان دانند. سروش حتما برای خودش دلایلی داشته که آن تصمیم را گرفته است. 

بازیکن تراکتورسازی درباره اولین حضور نوراللهی و عالیشاه در ترکیب تراکتورسازی گفت:آنها بچه های خوبی هستند اما باید یکی، دو بازی به آنها فرصت بدهیم تا به فرم مطلوب خود برسند. 

حاتمی درباره درخشش مهدی شریفی تصریح کرد: مهدی فوروارد خیلی خوبی است که الان دارد به فرم ایده آل خود برمی گردد. من شخصا از اوج گیری او خوشحالم و امیدوارم روز به روز بهتر شود.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا از این هفته باز هم همان حاتمی مورد نظر قلعه نویی خواهد شد گفت: ان شاالله البته من چند هفته گل زدم و یک بازی بد بودم و امیرخان ناراحت شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :