در پایان رقابت‌های هفته نخست
نخستین هفته فصل جدید مسابقات لیگ کونگ‌فو قهرمانی باشگاه‌های استان قم با صدرنشینی کونگ‌فوکاران تیم نارنج به پایان رسید.
کد خبر: ۳۶۰۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۸ 15 January 2017
به گزارش تابناک قم، استارت نخستین دوره مسابقات لیگ برتر کونگ‌فو گراتسان باشگاه‌های قم در حالی زده شد که تیم‌های کونگ‌فو شهدای هسته‌ای به نمایندگی از باشگاه نارنج قم، شهدای گمنام به نمایندگی از باشگاه امام صادق (ع)، شهدای ورزشکار به نمایندگی باشگاه مسجد امام حسین (ع) و شهدای مدافع حرم به نمایندگی از باشگاه حضرت زینب (س) در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده در حضور مربیان و سرپرست تیم‌ها و همچنین برنامه‌ریزی صورت گرفته، در هفته نخست رقابت‌های لیگ کونگ‌فو باشگاه‌های استان قم تیم شهدای هسته‌ای به مصاف تیم شهدای گمنام رفت و کونگ‌فوکاران باشگاه حسین در ترکیب تیم شهدای ورزشکار با کونگ‌فوکاران باشگاه زینب در ترکیب تیم شهدای مدافع حرم دیدار کردند.

نخستین هفته از نخستین دوره رقابت‌های لیگ برتر کونگ‌فو گرات‌سان قهرمانی باشگاه‌های استان قم در حالی برگزار شد که کونگ‌فوکاران باشگاه نارنج با کسب 9 پیروزی و هفت باخت در صدر جدول رده‌بندی ایستاد و تیم کونگ‌فو باشگاه حضرت زینب با کسب هشت برد، هشت باخت و دو ناک‌اوت در مکان دوم قرار گرفت.

همچنین کونگ‌فوکاران باشگاه امام حسین با کسب هشت پیروزی و هشت باخت رده سوم را در اختیار گرفت و تیم کونگ‌فو باشگاه امام صادق با کسب هفت برد و 9 باخت رده چهارم را در اختیار گرفت تا تیم‌ها منتظر دیدارهای هفته دوم در روز هشتم بهمن ماه باشند.

با پایان دیدارهای هفته نخست مسابقات نخستین دوره لیگ برتر کونگ‌فو گراتسان قهرمانی باشگاه‌های استان قم، عنوان مربی اخلاق هفته به سیدعبدالمطلب موسوی از باشگاه امام صادق رسید و عنوان برترین فایتر نیز نصیب محمدعلی سراجی از همین تیم شد و کونگ‌فوکار برتر هفته از نظر اخلاق نیز سیدمحمدحسین شاهرخی از باشگاه مسجد حضرت زینب بود.

دیدارهای هفته دوم از نخستین دوره مسابقات لیگ کونگ‌فو گراتسان قهرمانی باشگاه‌های استان قم روز هشتم بهمن ماه برگزار می‌شود و طبق برنامه ابتدا کونگ‌فوکاران تیم شهدای ورزشکار برابر تیم شهدای هسته‌ای قرار می‌گیرند و کونگ‌فوکاران تیم شهدای گمنام به مصاف تیم شهدای مدافع حرم می‌روند.

دیدارهای هفته سوم نیز روز جمعه بیست و دوم بهمن ماه به انجام می‌رسد و این هفته ابتدا نخستین دیدار بین تیم‌های شهدای گمنام و شهدای هسته‌ای به انجام می‌رسد و دومین مسابقه را تیم‌های کونگ‌فو شهدای مدافع حرم با شهدای هسته‌ای برای کسب امتیازات لازم برگزار می‌کنند.

رقابت‌های هفته چهارم نیز برای روز ششم اسفند ماه برنامه‌ریزی شده است، ‌در حالی که برای تیم شهدای مدافع حرم به نمایندگی از باشگاه حضرت زینب (س) در نخستین دوره مسابقات لیگ کونگ‌فو باشگاه‌های استان قم،‌ در وزن منهای 21 کیلوگرم محمدحسن رحیمی و محمدطاها حق‌شناس، در وزن 23 کیلوگرم سیدمحمدحسین شاهرخی و در وزن 25 کیلوگرم سیدعلیرضا حسینی به میدان می‌روند.

رقابت‌های رده سنی نونهالان در اوزان منهای 28، 31، 35، 38 و 45 کیلوگرم برگزار می‌شود، مسابقات رده سنی نوجوانان نیز در اوزان 33، 38، 41، 45، 48، 56 و 60 کیلوگرم به انجام می‌رسد و برای رده سنی نوجوانان نیز رقابت در وزن منهای 61 کیلوگرم پیش‌بینی شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار