در دویست و چهاردهمین جلسه علنی و رسمی شورای شهر قم اعضای این شوار عضو داوطلب جمعیت هلال‌احمر استان قم شدند.
کد خبر: ۳۶۰۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰ 15 January 2017
به گزارش تابناک قم، دویست و چهاردهمین جلسه رسمی وعلنی شورای اسلامی شهر به ریاست ولی‌الله بیاتی رئیس شورای اسلامی شهر و با حضور سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم و اعضای این شورا در ساختمان شهید باکری این شورا برگزار شد.

در این جلسه محمد گلفشان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم، به ارائه گزارشی درباره فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر استان پرداخت و اظهار داشت: در حال حاضر سه سالی است که استان قم رتبه خوبی در بخش اوقات فراغت هلال‌احمر کشور کسب می‌کند، اعلام آمادگی می‌کنیم که به‌صورت امانی ارائه خدمات در سطح شهر داشته باشیم.

 مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم بابیان اینکه تمامی فعالیت‌های هلال‌احمر استان با رویکرد فرهنگی بوده است، افزود: یکی از حوزه‌ها حوزه داوطلبان است که افراد بر اساس تخصص و وقت خود در این حوزه ارائه خدمت می‌کنند، این افراد بسته به نوع خدمت خدمات خاص، آموزشی و درمانی در چندین نوبت در قم ارائه می‌دهند.

 وی بابیان اینکه نگاهی که به مجموعه هلال‌احمرمی‌شود باید نگاهی آینده‌نگرانه باشد، خاطرنشان کرد: اعتباراتی که در دولت نهم و دهمداده‌شده اعتبار بالایی بوده اما استان قم در این دو دوره در حوزه‌های عمرانی جذب اعتبار نداشته است.

 در پایان جلسه، اعضای شورای اسلامی شهر قم عضو داوطلب جمعیت هلال‌احمر استان شدند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار