گرچه لیونل مسی سفیر شرکت خودروسازی تاتا است، اما از ستاره‌ی باشگاه بارسلونا انتظار نداشته باشید که واقعاً پشت فرمان یکی از خودروهای این شرکت هندی بنشیند.
کد خبر: ۳۶۱۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲ 15 January 2017

به گزارش تابناک : این بازیکن فوتبال ۲۹ ساله در زندگی واقعی صاحب بعضی از جذاب‌ترین و لوکس‌ترین خودروهای روی زمین است، که با توجه به درآمد خالص حدوداً ۲۸۰ میلیون دلاری او قابل درک است.

حالا یکی از این خودروها قرار است به فروش گذاشته شود؛ یک مازراتی گرند توریسموی MC Stradale مدل ۲۰۱۲. گفته می‌شود یک فروشنده‌ی آلمانی به نام میسر، با مدارکی که ثابت می‌کند لیونل مسی یکی از صاحبان سابق خودرو بوده، آن را برای فروش در وب‌سایتی قرار داده است.

گرن توریسموی MC Stradale با بدنه‌ای اسپرت به رنگ سیاه مات با استفاده از رنگ قرمز در برخی نقاط، از یک پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴.۷ لیتری با آرایش V شکل بهره می‌برد که ۴۴۴ اسب بخار نیرو تولید می‌کند و به خودرو این توانایی را می‌دهد که طی ۴.۵ ثانیه سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر در ساعت برساند، پیش از آن که به سرعت حداکثری ۳۰۰ کیلومتر در ساعت دست یابد.

کارکرد خودرو ۴۶ هزار کیلومتر است و ۱۱۹,۹۰۰ یورو قیمت‌گذاری شده است که قطعاً معامله‌ی خوبی نیست، چرا که می‌توانید یک دستگاه نوی آن را با قیمتی در حدود ۹۰ هزار یورو صاحب شوید.

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، مسی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار