مدیر بسیج هنرمندان شهرستان دشتی گفت: اردو‌های زیارتی و سیاحتی باعث تشویق و ترغیب هنرمندان بسیجی و ایجاد بستری مناسب برای تحقق آموزه‌‌های علمی، دینی، فرهنگی و رشد تفکر اجتماعی در بین هنرمندان خواهد شد.
کد خبر: ۳۶۱۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳ 15 January 2017
محمد کاشفی پیش از ظهر امروز در نشست با  اعضای بسیج هنرمندان شهرستان دشتی از اعزام کاروان زیارتی خانواده هنرمندان بسیجی به مشهد مقدس در هفته آینده خبر داد.

وی اضافه کرد: اعزام کاروان بسیج هنرمندان در قالب اردویی به مدت یک هفته انجام می‌شود که این کاروان به مدت چهار شبانه‌‌روز در مشهد مقدس حضور خواهند داشت.

مدیر بسیج هنرمندان شهرستان دشتی عنوان کرد: اردو‌های زیارتی و سیاحتی باعث تشویق و ترغیب هنرمندان بسیجی و ایجاد بستری مناسب برای تحقق آموزه‌‌های علمی، دینی، تربیتی، فرهنگی و رشد تفکر اجتماعی در بین هنرمندان خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از اهداف این اردوی یک‌ هفته‌ای تشویق، ترغیب و تقویت روحیه هنرمندان بسیجی، در راستای اهداف کلان بسیج هنرمندان انجام می‌شود.

کاشفی یادآور شد: این هنرمندان که متشکل از 40 نفر با یک دستگاه اتوبوس در حلقه‌‌های صالحین است که در مراسم‌‌های فرهنگی و هنری سال با بسیج هنرمندان همکاری دارند.

وی اضافه کرد: در این اردوی هفت‌ روزه بسیجیان هنرمند علاوه بر زیارت بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) از اماکن فرهنگی، علمی و جاذبه‌‌های تفریحی بازدید و در کلاس‌‌های بصیرت‌افزایی و معنویت‌افزایی بسیج هنرمندان شرکت می‌کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار