افراد بیکار گرایش بیشتری به اعتیاد دارند
فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل از دستگیری بیش از ۶۰۰ معتاد متجاهر در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۶۱۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵ 15 January 2017

به گزارش تابناک اردبیل، حسین عبدی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اردبیل تصریح کرد: از این تعداد ۲۰۵ نفر به مراکز ترک اعتیاد اجباری انتقال یافته‌اند.

وی با اشاره به دوره نگه‌داری کمتر از یک ماه این معتادان متذکر شد: این میزان نه تنها برای سم‌زدایی کافی نیست بلکه فرد معتاد در این مدت اندک به دوره پایداری ترک اعتیاد نیز نمی‌تواند برسد.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی استان دلیل نگه‌داری کوتاه‌مدت معتادان در مراکز کمبودهای مالی است که انتظار می‌رود با حمایت‌هایی زمینه ترک اعتیاد این افراد فراهم شود.

عبدی همچنین به ضرورت بهبود امکانات خودروی انتظامی استان اشاره کرد و افزود: استان اردبیل در مقایسه با سایر استان‌ها وضعیت به مراتب بهتری در آسیب اجتماعی اعتیاد دارد.

بر پایه این گزارش، ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب اردبیل هم در این جلسه گفت: متاسفانه اعتیاد و طلاق دو عامل اصلی از آسیبهای اجتماعی در جامعه هستند که تهدیدی برای همگان محسوب می‌شوند و عواقب بسیار نامطلوب و جبران‌ناپذیری را به دنبال دارند.
 
مجید خدابخش استاندار اردبیل هم در سخنانی اظهار کرد:‌کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد از اولویت‌های اساسی بوده که در همین راستا اجرای برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد ‌تداوم می‌یابد.
 
بهزاد ستاری مدیرکل بهزیستی استان اردبیل نیز اظهار داشت: تحقیقات نشان می‌دهد افراد بیکار گرایش بیشتری به اعتیاد دارند.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
آقای محترم ستاری جواب بدن حالا که علت اعتیاد رو با چشمای مبارکشون کشف کردن چطور مشکلات و بد بختیهای کارمندارو نمیبیننن یا عجبا از این هیبت!!!
سانا
|
United States
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
متجاهر یعنی چی آخه؟ خوب فارسی حرف بزنید!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار