تابناک مرکزی: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی اراک گفت: اعضای اتاق بازرگانی کشور چین روز دوشنبه 27 دی ماه به منظور تقویت مراودات دوجانبه تجاری به استان مرکزی سفر می کنند.
کد خبر: ۳۶۱۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳ 15 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایرنا، محمدرضا جعفری افزود: نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در شامگاه شنبه در خانه ملت با رئیس اتاق بازرگانی و مرکز توسعه تجارت کشور چین نشستی داشته است.

وی افزود: در این نشست کلیه ظرفیت های استان مرکزی و مزیت ها همچون نزدیکی به بازار بزرگ تهران و قرارگرفتن در مسیر کریدور ارتباطی شمال به جنوب و شرق به غرب کشور وظرفیت های موجود در شهرک های صنعتی استان تشریح شد که این امر می تواند تمایل به سرمایه گذاری در استان را افزایش دهد.

وی تصریح کرد: کشور چین تمایل زیادی برای سرمایه گذاری مشترک در ایران دارد و با توجه به روابط سیاسی مطلوب بین دو کشور می توان از این فرصت در راستای توسعه روابط اقتصادی و سرمایه گذاری و همکاری مشترک بین صنعتگران ایران و چین بهره مند شد.

جعفری اضافه کرد: در راستای توسعه روابط دو کشور، اعضای اتاق بازرگانی چین فردا (دوشنبه) به استان مرکزی سفر می کنند و در جریان این سفر عملیات اجرایی واحد تولیدی مشترک ایران و چین در منطقه ویژه سلفچگان آغاز می شود و از پالایشگاه و نیروگاه شازند نیز بازدید صورت می گیرد.

رئیس اتاق بازرگانی اراک گفت: عصرروز دوشنبه همچنین نشست فعالان اقتصادی و تجاری استان مرکزی و دیدار با استاندار مرکزی در استانداری مرکزی برگزار خواهد شد.

استان مرکزی با 2 هزار و 800 واحد صنعتی چهارمین قطب صنعتی کشور است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار