تئاتر "سیا وردآروو" با اجرای گروه "شهرآشوب" از استان لرستان شهرستان بروجرد در اولین جشنواره بین المللی اقوام در کرمانشاه به نمایش درمی آید.
کد خبر: ۳۶۱۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰ 16 January 2017
به گزارش تابنا‌ک به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی اولین جشنواره بین‌المللی اقوام، نمایش آیینی " سیا وردآروو" کاری از گروه هنری شهر آشوب از استان لرستان شهرستان بروجرد به سرپرستی و کارگردانی پژمان شاهوردی در اولین جشنواره بین المللی اقوام در کرمانشاه به اجرا در می آید.

نویسنده و کارگردان این کار پژمان شاهوردی بوده و حسام شریعتمدار، مهتاب زند، مهدی جودکی، میلاد صادق زاده، کوروش معین فرد و پژمان شاهوردی در آن ایفای نقش می کنند.

همچنین در این نمایش مهتاب زند به عنوان طراح حرکات، حسام شریعتمدار به عنوان دستیار کارگردان، کوروش معین به عنوان طراح صحنه، مهدی جودکی به عنوان مجری صحنه، سجاد روانمرد و احمد گودرزی به عنوان هماهنگ کننده اجرا، سامان شکیبا به عنوان مشاور کارگردان و حمید آقایی به عنوان سرپرست گروه فعالیت دارند.

"سیا وردآروو" یکی از آیین های قوم لر در عزاداریهایشان به حساب می آید که نمایش گروه شهر آشوب با پرداختن به زندگی یکی از شهدای غواص به آن نگاهی متفاوت داشته و آن را به صحنه برده است

گروه "شهر آشوب" به سرپرستی و کارگردانی پژمان شاهوردی تاکنون در جشنواره های مختلف ملی و بین المللی از جمله جشنواره بین المللی فجر، جشنواره مقاومت، جشنواره ماه، جشنواره ایثار، جشنواره فتح خرمشهر، جشنواره دانشگاهیان، جشنواره تیرنگ، جشنواره رضوی، جشنواره عاشوراییان، جشنواره مرصاد و جشنواره قران و عترت جشنواره خمسه حضور داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار