تابناک گیلان / نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ارتباط بی واسطه و مستمر با مردم، به انعکاس اقدامات، فعالیت ها، مواضع و دیدگاه های خود در شبکه های اجتماعی می پردازند.
کد خبر: ۳۶۱۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶ 16 January 2017

تابناک گیلان / نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ارتباط بی واسطه و مستمر با مردم، به انعکاس اقدامات، فعالیت ها، مواضع و دیدگاه های خود در شبکه های اجتماعی می پردازند.

غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شریف گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات، در صفحه اختصاصی اش در اینستاگرام نوشت: امروز با جمعی از معتمدین روستاههای دیل و ارو جلسه داشتم و موضوع جاده اصلی و نحوه عبور از گردنه دیل بحث شد. هفته پیش هم در وزارت راه جلسه داشتم. مشاور ٦-٧ گزینه برای عبور از گردنه مطرح کرد و این گزینه ها در جلسه امروز مطرح شد و خوشبختانه سناریوی نهایی مشاور و مردم یکی بود.

تاجگردون1

دکتر محمدرضا رضایی نماینده مردم شریف جهرم در مجلس شورای اسلامی تصاویری از جلسه ریاست کمسیون عمران با شورای معاونین اداره آموزش و پرورش جهرم و گزارش ریاست و معاونین از وضعیت عمرانی، آموزشی و پرورشی در اینستاگرام منتشر نمود.

رضایی

محمدمهدی رهبری املشی نماینده مردم شریف رودسر و املش در ادوار مجلس شورای اسلامی در آخرین پست اینستاگرامش تصویری از مراسم هفتم آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسجد اعظم املش به اشتراک گذاشت.

علاء الدین بروجردی نماینده مردم شریف بروجرد و اشترینان و رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی هم در ادامه گزارش اینستاگرامی سفرش به عراق، تصاویری از دیدارش با سلیم الجبوری رئیس مجلس عراق منتشر کرد.

بروجردی2

مهرداد لاهوتی نماینده مردم شریف لنگرود در مجلس شورای اسلامی پیام تسلیتی را به مناسبت درگذشت همسر گرامی سردار شهید تقی سرپناه در اینستاگرام منتشر کرد.

لاهوتی1

دکتر سیدجواد ساداتی نژاد نماینده مردم شریف کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در اینستاگرامش ویدئویی از جریان بررسی لایحه برنامه ششم توسعه به اشتراک گذاشت که در حال دفاع از افزایش اعتبار لایروبی و رسیدگی به قناتهای کشور بعنوان میراث جهانی ایران است.

سعادتی نژاد2

فریدون حسنوند نماینده مردم شریف اندیمشک و رئیس کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی متن نامه خود به وزیر نفت را که در آن خواستار بازکشت نحوه تعرفه گذاری بهای گاز مصرفی به حالت سابق شده است را در اینستاگرام منتشر کرد. در متن این نامه خطاب به مهندس زنگنه آمده است: همانگونه که مستحضر هستید در سالیان اخیر تعرفه گاز خانگی و صنایع کوچک به صورت پلکانی محاسبه می شد که هم به عدالت نزدیکتر بوده و هم باعث تشویق مردم به صرفه جویی در مصرف گاز می شد اخیراً به پیشنهاد وزارت نفت و براساس مصوبه مورخ 3/7/95 هیأت محترم وزیران این تعرفه برای 8 ماه گرم سال به صورت ثابت برای هر متر مکعب 1500 ریال محاسبه می شود این امر باعث افزایش شدید بهای گاز برای پله های اول و دوم مصرف و کاهش برای پله های چهارم به بالا شده است با توجه به اعتراضات گسترده مردمی مستدعی است دستور فرمایید نحوه تعرفه گذاری بهای گاز مصرفی به حالت سابق و به صورت پله کانی برای همه ماه های سال محاسبه گردد.

حسنوند1

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم شریف رشت در مجلس شورای اسلامی، در آخرین پست اینستاگرامش که اتفاقا بسیار طولانی و مفصل هم بود، از «روز پُر غم و غصه مجلس» نوشته است:
امروز یکشنبه ٢٦ دی آخرین روز بررسی و تصویب برنامه ششم بود در هفته قبل یک ماده ایثارگران که خیلی ارزش جدی نداشت راحت و بدون دغدغه تصویب شد ! و دیشب در نوبت سوم دو ماده دیگر تصویب شد ! و اما امروز در نوبت صبح دو ماده اخر ولی بسیار با ارزش ایثارگران ، واقعا نفس گیر شد!! متاسفانه مخالفت ها جدی بود . تقریبا رنگ ها تغییر کرده بود!! آنچه که من فهمیدم و دیدم این بود که : عده ای یادشان رفت که اگر امنیتی امروز در این کشور وجود دارد از سربلندی همین ایثارگران است تعدادی سخنرانی های آتشین دوران انتخاباتشان و تعریف و تمجید از ایثارگران و اخذ رای از آنان را فراموش کرده بودند البته مخالفینی که امروز کت کنده بودند تا مصوبات ایثارگران را هوا کنند من شخصا به چند دسته تقسیم می کنم دسته اول که تعدادشان کم ولی اثر گذار بودند کسانی هستند که اصلا به ایثارگران و توجه به انان اعتقاد ندارند و دسته دیگر اصلا موضوع را متوجه نشده بودند فقط می خواستند حرفی زده باشند و عده ای هم که اعتقاد داشتند ولی دو دل بودند در این شانتاژ بازی ها و مغلطه کاری ها سُر خورده بودند طرف بی اعتقادها !! در هر صورت امروز روز غصه و غم بود! خدا گواه است من به شخصه از هیچکدام از این مصوبات و مزایا بهره مند نمی شوم یا شامل حال من نمی شود.ولی فارغ از توصیه های امام (ره) و رهبری ، ما همه مدیون شهدا و ایثارگران هستیم اگر انها نبودند ما هرگز امن ترین کشور منطقه نبودیم حال نباید خیلی سریع همه چیز را فراموش کنیم و توجه به انها و رفع مشکلات اجتماعی و معیشتی آنها باید دغدغه اول ما باشد جالب اینکه بعضی از نمایندگان در پی حذف خدمات جاریه ایثارگران بودند !! یعنی نه اینکه خدمتی اضافه نمی کردند و یا در تثبیت ان تلاشی نداشتند تمام زور خود را بر کاهش خدمات گذاشته بودند !! و به هیچ وجه حرف گوش نمی دادند. و به اصطلاح شمشیر را از رو بسته بودند جالب تر اینکه در نطق اشان مرتب از شناسنامه ایثارگری خودشان می گفتند و از ایثارگران و خاندان شهدا تعریف می کردند و النهایه نتیجه می گرفتند که دیگر بس است !! و قیس علیهذا و حیف که نمی شود اسامی اشان را گفت تا مردم بدانند به چه کسانی رای داده اند که امروز با تکیه بر این صندلی های سبز ، قول و فعل های داده شده را فراموش کرده اند!

جعفرزاده2

همچنین دکتر مصطفی کواکبیان نماینده مردم شریف تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات در آخرین پست اینستاگرامی اش از تصویب الزام دولت به حمایت از توسعه سیاسی و تخصیص یارانه به احزاب در برنامه ششم توسعه خبر داد.

فریده اولادقباد نماینده مردم تهران، ری و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی هم بخشی از گفتگویش اخیرش با خبرگزاری ایسنا را در اینستاگرام منتشر کرد که در آن به موضوع عدم توجه به کسری اعتبار 55 هزارمیلیارد ریالی به منظور پاداش پایان خدمت فرهنگیان در بودجه 96 پرداخته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار