در حالی که پرسپولیس توانسته بود در نیم فصل و در مقطع نقل و انتقالات با جذب سروش رفیعی و سامان نریمان جهان، نظر هواداران را به خود جلب کند، اکنون در تکاپو برای سومین خرید خود در این مقطع است.
کد خبر: ۳۶۱۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴ 16 January 2017
طبق اعلام برانکو ایوانکوویچ این تیم برای دیگر خریدهای نیم فصل خود چشم به جذب مدافع دوخته است و بر این اساس گفته می شود سعد ناطق، مدافع عراقی مدنظر این باشگاه است که به زودی برای مذاکره با مسئولان این تیم راهی تهران خواهد شد. در ادامه نگاهی می اندازیم به شرایط این بازیکن و عملکرد او در سال های اخیر. 


سعد ناطق عراقی مدافع فیزیکی و 190 سانتیمتری تیم ملی عراق که قابلیت بازی در پست هافبک دفاعی را نیز دارد با باشگاه پرسپولیس به توافق اولیه رسیده و در روزهای آتی برای عقد قرارداد وارد تهران می شود.

 


مرتاض، مدیربرنامه های این بازیکن در مورد پیوستن سعدناطق به پرسپولیس گفت: «پروسه سعد مربوط به چند وقت اخیر نیست و مسئولین پرسپولیس از چند ماه قبل این بازیکن را تحت نظر داشتند و مداوم آمار او را می گرفتند اما به دلیل مشکلاتی که سال قبل در مورد ضرغام اسماعیل پیش آمد، ترجیح دادند در سکوت رسانه‌ای به توافق برسند و به نوعی مانع از اختلال در روند جذب وی به پرسپولیس شوند.»

 

گفته می شود این بازیکن یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی عراق در مسابقات المپیک ریودوژانیرو نیز بود که توانستند در بازی قابل تحسین با تیم قهرمان این بازی ها یعنی برزیل به تساوی بدون گل دست پیدا کند و در پایان آن دیدار به عنوان برترین بازیکن انتخاب شد. 


این انتقال نشان می‌دهد که مسئولین پرسپولیس پس از ناکامی در جذب بازیکنان خارجی که نتوانسته اند عملکرد مثبتی از خود در این تیم به جا بگذارند، اکنون به دنبال جبران آن هستند و البته مساله ای که وجود دارد این است که با حضور سعد ناطق پروسه جذب شجاع خلیل زاده منتفی خواهد شد یا خیر.

 

گفتنی است این بازیکن عراقی روز چهارشنبه برای عقد قرارداد با پرسپولیس وارد ایران خواهد شد./ورزش3

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار