مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم خبر داد
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: یک فرهنگسرای موقت به نام انقلاب را در دهه فجر در شهر خواهیم داشت.
کد خبر: ۳۶۱۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶ 16 January 2017
به گزارش تابناک قم، حمیدرضا عابدی ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر استان که در تالار امام جواد(ع) ساختمان استانداری برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های شهرداری قم در دهه فجر اظهار کرد: برنامه‌های شهرداری در این دهه در چندین بخش است، یکی از برنامه‌های شهرداری قم آذین بندی و نورپردازی شهر در دهه فجر در قالب یک کار جدید و متفاوت است.

وی ادامه داد: در دهه فجر بحث آذین بندی شهر قم را در تیراژ زیاد و تنوع بالا خواهیم داشت، شهرداری قم در بحث تبلیغات عمومی در دهه فجر کار متفاوتی را به نمایش می‌گذارد و در این راستا از اساتید گرافیک برای بحث تبلیغات عمومی شهر استفاده کردیم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم افزود: یک فرهنگسرای موقت به نام انقلاب را در دهه فجر در شهر خواهیم داشت، در این فرهنگسرا برنامه‌های پخش و نقد فیلم‌های انقلاب اسلامی، نمایش‌های عروسکی، پرده خوانی و دوره‌های آموزش کوتاه مدت تاریخ انقلاب برگزار می‌شود.

عابدی با اشاره به برگزاری جشنواره پرچم در استان قم اظهار کرد: این جشنواره برای نخستین بار برای تقویت هویت انقلابی کودکان و نوجوانان در استان برگزار خواهد شد و فراخوان جشنواره پرچم را از یک هفته پیش دادیم.

وی ادامه داد: در دهه فجر یک جشنواره فرهنگی و ورزشی را در شهر قم برگزار می‌کنیم که عموم شهروندان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و جشنواره از فردا فراخوان داده می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم افزود: همچنین در دهه فجر دهکده سلامت برای نخستین بار در شهر راه اندازی می‌شود که هدف این دهکده مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی و رسیدگی به مناطق کمتربرخوردار شهر قم است.

عابدی در پایان خاطرنشان کرد: المان‌های فاخری در دهه فجر در شهر قم رونمایی می‌شود و شهرداری کار ویژه ای را در زمینه تبلیغات شهری در شهر قم انجام داده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار