همزمان با دهه فجر؛
معاون اجرایی سپاه قم با اشاره به برنامه‌ریزی برای اجرای ۱۲۰ برنامه در دهه فجر، از برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در ۱۳ بهمن ماه خبر داد.
کد خبر: ۳۶۱۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶ 16 January 2017
به گزارش تابناک قم، احمد بیطرفان در جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی که پیش از ظهر دوشنبه در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های کمیته نیروهای مسلح در دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: سپاه پاسداران در قالب دو کمیته نیروهای مسلح و کمیته نیروهای بسیج عهده دار اجرای برنامه‌های متنوع در دهه فجر است و تا کنون دو جلسه تشکیل شده است و برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است.

معاون اجرایی سپاه قم افزود: دو کمیته نیروهای مسلح و کمیته نیروهای بسیج سپاه پاسداران مشترکاتی با هم دارند که مشترکات در قالب یک دستور العمل به هر دو کمیته صادر شده است.

وی با اشاره به تأکید بر حضور در مراسم بیت امام، مراسم ۱۲ بهمن و راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ماه، تأکید کرد: ۱۲۰ برنامه به صورت فهرست وار در قالب این ۱۰ روز تعیین شده است.

بیطرفان افزود: امسال هم طبق برنامه‌های هر ساله با سازمان دهی نیروهای مسلح در گلزارهای مختلف شهدای قم حضور پیدا کرده و برنامه تجلیل مقام شامخ شهدا برگزار خواهد شد همچنین با حضور در منزل مبارزان انقلاب با آنها و خانواده‌هایشان تجدید دیدار خواهیم کرد.

معاون سپاه قم با اشاره به برنامه بازدید نیروهای مسلح از خانواده شهدای انقلاب، تأکید کرد: در قبرستان بقیع و قبرستان نو وروستاهای استان قبور شهدای انقلاب را شناسایی کرده‌ایم و حین غبارروبی در این دو سه مکان برنامه ویژه‌ای برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یادواره شهدای مدافع حرم ۱۳ بهمن برگزار می‌شود، افزود: از نیروهای مدافع حرم از جمله شهدای فاطمیون، زینبون و همه شهدای مدافع حرمی که در قم دفن هستند تجلیل و قدردانی خواهد شد.

بیطرفان با اشاره به تجلیل شهدای گمنام، افزود: در ۱۲ نقطه مزار شهدای گمنام به ویژه شهدای کوه خضر نبی در شب ۲۲ بهمن تجمع و ندای تکبیر طنین انداز خواهد شد.

معاون سپاه قم افزود: در مراکز مختلف علمی و آموزشی و فرهنگی بحث روایت گری خواهیم داشت و برنامه ریزی برای اعزام ۲۰۰ نفر برای این روایت گری صورت گرفته است و تعدادی از مبارزان شناسایی شده و در این برنامه‌ها از آنها تجلیل خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار