وضعیت هیأت‌های ورزشی استان قم در زمینه مدیریتی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و چند هیأت ورزشی به زودی با تغییر در رأس مجموعه خود مواجه خواهند شد.
کد خبر: ۳۶۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰ 16 January 2017
به گزارش تابناک قم، پس از برگزاری مجامع انتخاباتی هیأت‌های جودو و کشتی استان قم، نوبت به برگزاری مجامع انتخاباتی چند هیأت ورزشی مهم و پرحاشیه رسیده است. 

نخستین هیأت ورزشی که مجمع انتخاباتی را در خود خواهد دید فوتبال است که کریم بهرامی و قدرت‌الله باقری در مجمع انتخاباتی برای کسب کرسی ریاست این هیأت ورزشی با هم رقابت می‌کنند. 

سپس نوبت به شنا می‌رسد که دوره ۴ ساله ریاست مسعود حسین جمال را پشت سر گذاشته است و پیش‌بینی می‌شود گزینه اداره کل ورزش و جوانان نیروی جدیدی برای دگرگونی در شنای قم باشد. 

در هندبال نیز ۵ نامزد برای ریاست این هیأت ثبت‌نام کرده‌اند که هنوز مشخص نیست روی کدام گزینه می‌توان حساب بیشتری باز کرد.

هیأت تنیس استان قم نیز همچنان وضعیت نا‌مشخصی دارد و فدراسیون تنیس و اداره کل ورزش و جوانان برای برگزاری مجمع انتخاباتی به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌اند. 

ژیمناستیک یکی دیگر از هیأت‌های ورزشی است که به پایان دوره ۴ ساله غلامرضا ملکی در رأس آن نزدیک شده و باید دید ملکی باز هم در این سمت باقی می‌ماند یا خبری از یک چهره جدید در این رشته خواهد بود. 

دوومیدانی یکی دیگر از رشته‌های ورزشی است که هیأت استانی آن در قم در ماه‌های آینده با برگزاری مجمع انتخاباتی مواجه است. علی رضایی در حال حاضر رئیس هیأت دوومیدانی است اما وی برای ادامه حضور در صدر این هیأت، بدون رقیب نخواهد بود.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار