فرمانده سپاه کربلا استان مازندران با بیان اینکه برداشت سپاه از اقتصاد مقاومتی با نگاه دولت متفاوت است، اظهار کرد: اساس اقتصاد مقاومتی مردمی است اما نگاه دولت به آن، دولتی است.
کد خبر: ۳۶۱۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳ 16 January 2017
 مشهدسر، سردار محمدحسین بابایی در جلسه جهاد اقتصادی شهرستان بابلسر با بیان اینکه برداشت سپاه از اقتصاد مقاومتی با نگاه دولت متفاوت است، اظهار کرد: اساس اقتصاد مقاومتی مردمی است اما نگاه دولت به آن، دولتی است.
  
 
وی افزد: شعار سپاه برای تحقق اقتصاد مقاومتی با توجه به 16 جلسه‌ای که مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را به‌ریز تدریس کردند، «هر خانه یک کارخانه و هر ایرانی یک تولیدکننده» است.
 
 
 
فرمانده سپاه کربلا استان مازندران با انتقاد از گرانی تولید داخل و ارزانی کالاهای وارداتی مشابه، تصریح کرد: تولید در اقتصاد مقاومتی، با کاهش حداکثری وابستگی به خارج همراه است.
 
 
 
بابایی در پایان با بیان اینکه به بسیج سازندگی بابلسر یک میلیارد و 200 میلیون تومان در حوزه اقتصاد مقاومتی تخصیص یافته است، گفت: تاکنون 600 میلیون تومان از این اعتبار جذب شده است.
 
 
 
سرهنگ پاسدار سیدموسی حسین‌نژاد فرمانده سپاه بابلسر نیز در این جلسه، بیان کرد: برای برطرف کردن موانع موجود بر سر راه اقتصاد مقاومتی به عزم ملی نیاز است.
 
 
 
وی با بیان اینکه در اولین گام در بابلسر گفتمان‌سازی جهاد اقتصادی انجام شده است، یادآور شد: بیش از 600 میلیون تومان تسهیلات در حوزه اقتصاد مقاومتی به بسیجیان بابلسر واگذار شده است.
 
 
 
فرمانده سپاه بابلسر با تاکید بر اینکه نیشکر بهترین محصول در این شهرستان برای معرفی به‌عنوان یک برند کشوری است، گفت: محصولات حاصل از نیشکر می‌تواند به‌عنوان سوغاتی برای مسافرانی که به بابلسر می‌آیند، باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار