مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ؛
تابناک مرکزی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از برگزاری جشنواره فیلم فجر در بهمن ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۳۶۱۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲ 16 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، مهدی حقیقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جشنواره فیلم فجر همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر در اراک برگزار می‌شود گفت: جشنواره فجر مهم‌ترین رویداد فرهنگی کشور است که هرساله با استقبال خوب مردمی همراه است و برگزاری آن نقش موثری در اعتلای فرهنگ و هنر جامعه دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ادامه داد: سال گذشته به دلیل نبود اعتبارات لازم جشنواره فیلم فجر در استان برگزار نشد که تلاش داریم امسال این جشنواره را با همکاری سازمان سینمایی کشور و ستاد جشنواره برگزار کنیم.

حقیقی تصریح کرد: این جشنواره امسال از ١٦ تا ٢٧ بهمن ماه همزمان با تهران و سراسر کشور با نمایش فیلم‌های راه‌یافته به بخش پایانی جشنواره برگزار خواهد شد.

وی گفت: برگزاری هرچه بهتر این رویداد فرهنگی و هنری نیازمند مشارکت و کمک‌های مالی مسئولان، هتل‌داران و صاحبان صنایع بزرگ است، چرا که برگزاری این جشنواره حداقل به ٣٠٠ میلیون تومان اعتبار برای نمایش فیلم‌ها نیازمند است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی همچنین از برگزاری جشنواره آسیب‌‌های اجتماعی خبر داد و افزود: این جشنواره در بخش‌های فیلم، عکاسی، تجسمی و فیلم‌نامه در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

حقیقی بیان کرد: به زودی فراخوان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین جشنواره پیشگیری از مواد مخدر نیز در دستور کار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد که به زودی فراخوان آن نیز منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
خبر خوبی است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار