در جلسه شورای اداری شهرستان عنوان شد:
نامگذاری کنار گذر جاجرم به نام بولوار آیت ا... هاشمی رفسنجانی و پرداختن به سلامت و امنیت انتخابات از جمله مواردی بود که روز گذشته در جلسه شورای اداری جاجرم به آن ها پرداخته شد.
کد خبر: ۳۶۲۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰ 17 January 2017
نامگذاری کنار گذر جاجرم به نام بولوار آیت ا... هاشمی رفسنجانی و پرداختن به سلامت و امنیت انتخابات از جمله مواردی بود که روز گذشته در جلسه شورای اداری جاجرم به آن ها پرداخته شد.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در  این جلسه گفت: سلامت و امنیت انتخابات از مهم ترین اصول است و خوشبختانه خراسان شمالی از مولفه های بسیار بالای امنیت برخوردار  و دارای وحدت و انسجام بسیار بالایی در بین اقوام مختلف است.
«محمد تقی ایرانی» با بیان این که 133 نهاد مردمی و33 تشکل و حزب سیاسی در استان فعال هستند، افزود: موضوع انتخابات بسیار سرنوشت ساز است و توصیه به قانون ملاک عمل ما خواهد بود و قانون خط قرمز ماست و اخلاق مداری و تبعیت از قانون دادن باید اصل همه کاندیداهای شوراها باشد و از دادن وعده های دروغین به مردم پرهیز شود.
 وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت رحلت آیت ا... هاشمی رفسنجانی اظهارداشت: انقلاب اسلامی تمامی معادلات دنیا را به هم ریخت و به دشمن ثابت کرد مردم ایران با اتحاد توانایی انجام کارهای بزرگ را دارند.
وی افزود: ملت ما با مقابله با تحریم های ظالمانه اقتدار خود را به جهانیان نشان داد و امروز نیز با دیپلماسی فعال نباید اجازه اتحاد دولت ها علیه جمهوری اسلامی را بدهیم و باید با تدبیر و عقلانیت، اجماع کشورهای مختلف علیه ایران را بر هم بزنیم همچنان که دولت خوشبختانه تاکنون در این زمینه موفق بوده و باعث لغو تحریم های مختلف شده است ولی بعضی از تحریم ها هست که به انرژی هسته ای ارتباطی ندارد و تاکنون درباره آنها مذاکره نشده است.
وی گفت: در طول تاریخ به ویژه تاریخ انقلاب اسلامی هیچ‌گاه نتوانستیم از بزرگان خود در طول حیات تجلیل لازم را به عمل آوریم و همیشه پس از رفتن آنها متوجه شدیم که چه گوهرهای گرانبهایی را از دست داده ایم همچنان که پس از شهادت بزرگانی همچون آیت ا... بهشتی و مطهری و رحلت آیت ا... هاشمی رفسنجانی متوجه این موضوع شدیم، اما خدا را شاکریم که سایه مقام معظم رهبری برسر ما مستدام است.
فرماندار جاجرم نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت رحلت  آیت ا... هاشمی رفسنجانی اظهارداشت: دولت تدبیر و امید خدمات بزرگ و ارزنده ای از خود به یادگار گذاشته است و در حوزه های مختلف گره هایی را گشوده که عظمت این کار ها را در انتخابات سال گذشته مشاهده کردیم.
علی اکبر محبی افزود: مشارکت بالای مردم نشان دهنده این است که از اقدامات انجام شده رضایت دارند و قطعا مردم به کسانی دل می بندند که خدمت بیشتری انجام داده باشند و نمونه آن حضور پر شور مردم در تشییع پیکر آیت ا... هاشمی رفسنجانی نشان دهنده اوج خدمتگزاری به مردم بود.
وی تصریح کرد: نباید کاری کنیم که قضاوت مردم خدشه دار شود زیرا روشنگری یکی از وظایف ماست که باید صورت گیرد و با توجه به این که در آستانه دهه فجر هستیم لازم است پروژه هایی که قرار است افتتاح شود به مردم ارائه و اطلاع رسانی شود زیرا این امر آن ها را امیدوار تر می کند.
وی ادامه داد: اقدامات ارزنده ای در زیر ساخت های کشاورزی،عمرانی،آب ، برق و گاز  انجام شده است و همچنین توسعه صنایع مادر به ویژه توسعه طرح شمش به سرعت در حال انجام است و استفاده از ظرفیت های طبیعی مانند نیروگاه خورشیدی ۳۰ مگاواتی از نتایج برجام است.
وی اظهار داشت : کنار گذر جاجرم که یکی از پروژه های بزرگ این شهرستان  محسوب می شود به نام بو لوار آیت ا... هاشمی رفسنجانی نام گذاری شد.
حجت الاسلام موسوی امام جمعه جاجرم نیز در این جلسه هفتمین روز رحلت عالم جلیل القدر و مجتهد والامقام حضرت آیت ا... هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت و اظهارداشت: دو مورد از نکات مهمی که آیت ا... هاشمی بر آن تاکید داشت بحث ولایت و رهبری و دیگری بحث وحدت و همدلی بود که امیدواریم با وحدت و همدلی حول محور ولایت امانتدار خوبی برای انقلاب باشیم.
به گزارش خبرنگار ما مراسم بزرگداشت هفتمین روز ارتحال آیت ا... هاشمی رفسنجانی در مسجد صاحب الزمان(عج) جاجرم با حضور معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی برگزار شد./روزنامه خراسان شمالی
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار