محسن باباجانی در گفتگو با تابناک خبر داد:
مسئول کمیته تشریفات جشنواره بین المللی اقوام گفت: 200 هنرمند از اقوام مختلف ایران و اقوام سه کشور هند، تاجیکستان و عراق در اولین جشنواره بین المللی اقوام در کرمانشاه حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۳۶۲۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸ 17 January 2017
محسن باباجانی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود : با توجه به اینکه میهمانان جشنواره درسه بخش  نغمه های آیینی  65 نفر، بخش لباس اقوام 30 نفر و در بخش نمایش هایی آیینی 96 نفر شرکت خواهند کرد.


وی خاطر نشان کرد:در این جشنواره علاوه بر هنرمندان اقوام، پذیرای میهمانان ویژه ای نیز از جمله دکتر کاراندیش معاون برنامه و توسعه وزارت فرهنگ و  ارشاد اسلامی، دکتر حیدری مدیرکل دفتر تبلیغات وزارت ارشاد، پروفسور میر جلال الدین کزازی، استاد محمد علی سلطانی، دکتر فتحعلی بیگی و دکتر حمیدرضا اردلان خواهیم بود.


باباجانی در خصوص محل اسکان میهمانان جشنواره، گفت: میهمانان بخش لباس اقوام در مهمانسرای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اسکان داده خواهند شد و میهمانان بخش موسیقی و نمایش اقوام نیز مردان در هتل زیتون و بانوان در مهمانسرای مخابرات اسکان داده می شوند.


وی تصریح کرد: زمان ورود و خروج میهمانان جشنواره در استان متناسب با زمان اجرای برنامه آنها برنامه ریزی شده است و در مجموع ورود اولین گروه میهمانان به استان29 دی ماه خواهد بود.
اولين جشنواره بین المللی اقوام 30 دی تا سوم بهمن ماه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در کرمانشاه برگزار می شود.


مجری برگزاری این جشنواره موسسه فرهنگی و هنری "شکوه انقلاب" است و بازدید از بخش های مختلف این جشنواره برای عموم و علاقمندان رایگان خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار