مدیرکل ارشاد اسلامی استان قزوین:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: مهمترین دغدغه ما در شورای فرهنگ عمومی رصد، شناسایی و حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی استان برای اعتلای فرهنگ جامعه است.
کد خبر: ۳۶۲۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳ 17 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، اسکندری نژاد در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد ایت الله هاشمی رفسنجانی اظهارداشت: رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان یار دیرین امام و رهبری در انقلاب اسلامی نقش بی بدیل داشت و فقدان ایشان ضایعه ای برای نطام است.

وی با یادی از استاد محمد حسین خاکساران عضو فقید شورای فرهنگ عمومی استان اظهارداشت: وجود افراد فرهیخته در شورای می تواند به غنای تصمیم گیریها کمک کند و خروجی کار را بهبود بخشد.

اسکندری نژاد با ابراز خرسندی از فعال شدن شورای فرهنگ عمومی پس از یک سال وقفه گفت: امیدواریم با بهره گیری از دیدگاه اعضاء محترم بتوانیم به دغدغه های عمومی استان در حوزه فرهنگ پاسخ مناسب دهیم.

ترای هر موضوعی در حوزه فرهنگی یک دستگاه متولی امور شناخته شده و با تعریف وظایف آن میتوان کارها را با ساماندهی مناسب انجام داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تصریح کرد: برای دمیده شدن روحیه مسجد محوری و تسری دادن آموزه های دینی دستگاههای متولی تلاش می کنند اما رسالت اصلی ما در شورای فرهنگ عمومی این است که محصول محور باشیم و به گونه ای برنامه ریزی و عمل کنیم تا به نتایج کاربردی برسیم.

اسکندری نژاد اضافه کرد: در اجرای سبک زندگی اسلامی ۲۱ بند با ۳۵ عنوان مشخص شده که میتوانیم بتدریج در برنامه های شورا قرار دهیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

وی اظهارداشت: در بیش از ۳۱۰ مسجد استان با فعال شدن کانون های فرهنگی وهنری برنامه های خوبی اجرایی شده است که آثار آن در جامعه دیده می شود.

اسکندری نژاد بیان کرد:برای این که به اهداف شورا دست پیدا کنیم بهتراست درچند موضوع مهم و حساس که دغدغه مردم است متمرکز شویم تا بتوانیم کارها را به سرانجام برسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار