در نشست استاندار قزوین با مدیرعامل بانک ملی کشور، مسائل و مشکلات ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی بزرگ در قزوین بررسی شد.
کد خبر: ۳۶۲۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸ 17 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین با اشاره به  نشست مشترک با حسین زاده مدیرعامل بانک ملی کشور و هیئت مدیره این بانک که به منظور پیگیری مصوبات کار گروه تسهیلات رونق تولیدی و رسیدگی به مشکلات  واحد های تولیدی متقاضی تسهیلات برگزار شد گفت: در این نشست که امروز دوشنبه برگزار شد مسائل و مشکلات ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی بزرگ استان قزوین که در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده بودند مورد بررسی قرار گرفت و پس از تصمیم گیری مقتضی، دستور لازم از سوی مدیرعامل بانک ملی به منظور تامین نقدینگی و سرمایه در گردش صادر شد.

وی افزود: در این جلسه مدیران و صاحبان  ۴ واحد بزرگ تولیدی استان نیز حضور داشتند که نسبت به آنهاتصمیم گیری و مساعدت لازم انجام شد و برای ۱۶ واحد دیگر در جهت مشکلات و پرداخت تسهیلات دستور کتبی گرفته شد.

استاندار با اشاره به تسهیلات تبصره  ۲۶ قانون برنامه بودجه درخصوص پرداخت تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی بیان داشت: سهم بانک ملی در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد به استان قزوین ۲۰۰ میلیارد ریال است که تاکنون ۵۰ میلیارد ریال آن پرداخت شده  است.

همتی ادامه داد: با توجه به اهمیت اشفالزایی بویژه در مناطق محروم، خانواده های آسیب پذیر و در بخش مشاغل خانگی مقرر شد مابقی تسهیلات هر چه سریعتر به استان قزوین ابلاغ شود.

در این نشست منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار، مدیران حوزه اقتصادی استانداری و مدیران کل صنعت و معدن و شرکت شهرکهای صنعتی، استاندار قزوین را همراهی کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار