مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی:
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: با احداث هرگونه پروژه جدید ورزشی در استان مخالفم.
کد خبر: ۳۶۲۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱ 17 January 2017

خسرو منعمی شامگاه دوشنبه در نشست با مدیران شهرستان اظهار کرد: ایجاد و نشاط و شادابی یکی از وظایف اداره ورزش و جوانان است که در این راستا تلاش کرده و برنامه‌های خوبی را پیش‌بینی کرده است.

 وی درباره سرانه ورزشی این شهرستان هم افزود: سرانه ورزش شیروان نیم متر است که شایسته این شهرستان پهلوان‌‌خیز نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: از این‌ رو تلاش خواهم کرد تا پروژه‌های نیمه‌تمام با اولویت تکمیل سالن 3 هزار نفره شهرستان به نتیجه برسد تا بدین طریق سرانه ورزشی افزایش یابد.

 معنمی گفت: در این استان 73 پروژه نیمه‌تمام وجود دارد لیکن با اعتبارات ناچیز نمی‌توان پروژه‌ها را به‌سرعت تکمیل و بهره‌برداری رساند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: با تزریق اعتبارات به شیوه کنونی حداقل 150 سال طول می‌کشد تا این طرح‌ها تکمیل شود.

منعمی بیان داشت: اساسا طرح‌های نیمه‌تمام استان دارای سالن‌های ورزشی روستایی و شهری بوده که اتمام و تکمیل این طرح‌ها اعتبارات خاصی را می‌طلبد.

وی با طرح این پرسش که با این وضعیت چگونه می‌توان با این بودجه پروژه جدیدی را در استان تعریف کرد گفت: از این‌ رو با احداث هرگونه پروژه جدید ورزشی در خراسان شمالی مخالفم.

منعمی اضافه کرد: بر همین مبنا پروژه‌هایی نیمه‌تمام که از پیشرفت فیزیکی 60 به بالا هستند از اولویت خاصی برخوردار هستند.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی درباره حوزه جوانان هم گفت: با اهتمام استاندار و بانک‌ها به حوزه جوانان استان تاکنون پنج هزار فقره وام ازدواج به جوانان استان پرداخت‌ شده است.

 وی با اشاره به شمار زوج‌های پشت نوبت خراسان شمالی برای دریافت وام ازدواج هم گفت: 10 هزار نفر در استان در نوبت وام قرار دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی بیان داشت: پیگیری‌های لازم از سوی بانک‌های استان برای تامین منابع و پرداخت تسهیلات در حال انجام است.

وی گفت: حوزه جوانان مورد توجه خاص ورزش و جوانان استان قرار داشته و در این راستا برای کاهش مشکلات تلاش خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار