مدير حج و زيارت استان مركزي:
تابناک مرکزی: مدير حج و زيارت استان مركزي با بيان اينكه يكشنبه هر هفته اعزام هوايي به عتبات از فرودگاه اراك انجام مي‌شود، گفت: با توجه به اينكه پيگيري‌هاي زيادي براي راه‌اندازي اين اعزام‌ها انجام شد انتظار داريم مردم و مسئولان براي تداوم اعزام‌ها استقبال بيشتري كنند.
کد خبر: ۳۶۲۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳ 17 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ايكنا، خليل دلپاك، مدير حج و زيارت استان مركزي گفت: در حال حاضر يكشنبه هر هفته پرواز شركت هواپيمايي آتا از فرودگاه اراك به سمت بغداد داير است و در زمينه اعزام هوايي زائران استان به عتبات مشكلي نداريم.

دلپاك ادامه داد: مدت كوتاهي به دليل مصادف شدن پروازها با سفر هيأت دولت به اراك و ايام اربعين حسيني تمام اعزام‌ها به عتبات كنسل شده بود كه در حال حاضر مجدداً برنامه‌ پروازها از سر گرفته شده است، انتظار داريم با توجه به سرمايه‌گذاري فرودگاه اراك و پيگيري‌هاي زيادي كه براي تسهيل اعزام هوايي زائران صورت گرفته ، مردم استقبال بيشتري از اين اعزام‌ها داشته باشند.

مدير حج و زيارت استان مركزي با تأكيد بر اين كه لازمه تداوم اعزام‌هاي هوايي از فرودگاه اراك حضور و حمايت مردم است، افزود: در حال حاضر سهميه خاصي براي هيچ ارگاني در نظر گرفته نشده است و همه بايد با مراجعه به دفاتر زيارتي روند ثبت‌نام را انجام دهند.

دلپاك در پايان گفت: با توجه به كثرت ادارات، سازمان‌ها و كارخانجات و شركت‌هاي خصوصي در استان اگر هر نهادي سياست تشويقي براي اعزام كاركنان به عتبات داشته باشد يا حداقل به لحاظ مالي بخشي از هزينه‌هاي سفر را در قالب مساعده يا وام تقبل كند

مي‌توانيم پروازهاي عتبات از فرودگاه اراك را راحت‌تر و بدون وقفه داشته باشيم، براي تداوم اين اعزام‌هاي هوايي نيازمند حمايت مردم و مسئولان هستيم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار