مدیرکل بحران استان ایلام گفت: 13 دستگاه ژنراتور تولید برق اضطراری از نوع دیزلی خریداری شده و 10 دستگاه آن میان فرمانداری شهرستان های تابعه استان توزیع شده است.
کد خبر: ۳۶۲۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲ 18 January 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ احمد کرمی روز چهارشنبه  با بیان اینکه قدرت مفید این ژنراتورها 60 kVA است، اظهار کرد: این دستگاه ها با 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات مدیریت بحران استان خریداری و برای مواقع بروز حوادث غیرمترقبه و طبیعی استفاده می شود.
 
وی افزود: به طور معمول هنگام رخدادهای ناگهانی همچون سیل و زلزله برق بیشتر دستگاه های دولتی، درمانی و خدماتی قطع می شود که با خرید و توزیع این ژنراتورها، آمادگی فرمانداری ها برای مدیریت در شرایط حساس بیشتر خواهد شد.
 
کرمی با بیان اینکه یک دستگاه ژنراتور جوابگوی تامین برق شهرستان در مواقع اضطراری نیست، یادآور شد: طبق بخشنامه های دولتی هر دستگاه به ویژه مراکز مهمی چون بیمارستان ها، درمانگاه ها، نانوایی ها، مراکز پمپاژ و انتقال آب باید به ژنراتور برق اضطراری محهز باشند.
 
وی تاکید کرد: مقرر شد در هنگام بروز حادثه در هر شهرستان، دیگر شهرستان های تابعه به عنوان معین و پشتیبان ژنراتورهای برق اضطراری خود را بسرعت در اختیار شهرستان حادثه دیده قرار دهند تا از آنها برای تامین برق مراکز حساس استفاده شود./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار