در قالب اردوهای راهیان نور
جانشین سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: در قالب اردوهای راهیان نور سالانه 25 هزار نفر از این استان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۳۶۲۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳ 18 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، عباس برزگر ابراهیمی در نخستین جلسه قرارگاه راهیان نور دانشجویی شهید علم‌الهدی و کنگره شهدای دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین که در سالن جلسات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی این استان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته سالانه 25 هزار نفر از استان قزوین به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

وی عنوان کرد: از 25 هزار نفر که در طول سال به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند، 12 هزار نفر از دانش‌آموزان، دو هزار نفر از دانشجویان و مابقی هم از بسیج اقشار، محلات و مساجد هستند.

جانشین سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین افزود: اردوهای راهیان نور با هدف زنده‌ نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، از خودگذشتگی و فداکاری شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان برای نسل جوان برگزار می‌شود.

برزگرابراهیمی با اشاره به تشکیل قرارگاه شهید علم‌الهدی در استان قزوین تصریح کرد: براساس تصمیم‌گیری‌های صورت گرفته ریاست دانشگاه مادر استان به عنوان رئیس قرارگاه راهیان نور، جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) به عنوان جانشین قرارگاه راهیان نور و مسؤول بسیج دانشجویی هم به عنوان دبیر قرارگاه راهیان نور انتخاب شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته باید تلاش شود حداقل سه هزار نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان قزوین در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شوند.

جانشین سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین یادآور شد: باید زمان اعزام دانشجویان دانشگاه‌های این استان به اردوهای راهیان نور مشخص شود تا گروه‌های بسیج اقشار، محلات و مساجد هم بدون وجود مشکل به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شوند.

برزگرابراهیمی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم باید در خصوص تهیه وسائل نقلیه برای اعزام صورت گیرد، مطرح کرد: همچنین باید برای بهره‌مندی دانشجویان از فضای معنوی مناطق عملیاتی جنوب هماهنگی‌های لازم برای اعزام راوی، روحانی و خادم صورت گیرد.

گفتنی است در این جلسه ابوالحسن نائینی رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی، عباس برزگر ابراهیمی جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج)، مهدی برزگر مسؤول سازمان بسیج دانشجویی سپاه صاحب‌الامر(عج) و رؤسای دانشگاه‌های استان قزوین حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار