امام جمعه اقبالیه:
امام جمعه شهر اقبالیه گفت: مسؤولان و تولیدکنندگان باید لباس‌هایی که هماهنگ با نقوش، فرهنگ بومی و شرایط فرهنگی استان قزوین باشد را طراحی کرده و به بازار عرضه کنند.
کد خبر: ۳۶۲۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵ 18 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، حجت‌الاسلام سیدمرتضی فاطمیان در مراسم اختتامیه نخستین نمایشگاه مد و لباس ایرانی، اسلامی که با حضور مسؤولان کشور و استانی در مصلای شهر اقبالیه برگزار شد،‌ اظهار داشت: بانوان در حفظ حجاب، عفاف و ارزش‌های انقلاب اسلامی کوشا باشند تا موجب یأس و ناامیدی دشمن شوند.

وی افزود: نمایشگاه‌های مد و لباس سبب می‌شود آحاد جامعه با نوع پوشش ایرانی، اسلامی آشنا شوند و در راستای دستورات و شرع الهی، منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون حجاب و عفاف گام بردارند.

امام جمعه شهر اقبالیه اضافه کرد: در حوزه پوشش، آقایان و بانوان باید مدل الگوی ایرانی، اسلامی را به جای مدل‌های غربی ترویج دهند چراکه سبک زندگی مردم با هویت ایرانی، اسلامی پیوند خورده است.

فاطمیان با بیان اینکه عدم توجه به فرهنگ اسلامی موجب خسارات فراوانی در حوزه سبک زندگی ایرانی، اسلامی می‌شود، یادآور شد: یکی از پایلوت‌های اساسی دشمنان جمهوری اسلامی در زمینه تهاجم فرهنگی، موضوع ترویج مد و لباس غربی در بین جوانان و نوجوانان ایرانی است.

وی گفت: مسؤولان و تولیدکنندگان باید لباس‌هایی که هماهنگ با نقوش، فرهنگ بومی و شرایط فرهنگی استان قزوین باشد را طراحی کرده و به بازار عرضه کنند تا فرهنگ عفاف و حجاب و پوشش ایرانی، اسلامی در جامعه تقویت شود.

امام جمعه شهر اقبالیه تأکید کرد: مسؤولان باید در زمینه حفظ و گسترش استفاده از پوشش و لباس‌های ایرانی، اسلامی بیش از پیش تلاش کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار