رئیس پلیس راه قزوین:
رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: محورهای مواصلاتی قزوین _ کرج، قزوین _ زنجان، قزوین _ همدان، قزوین _ ساوه و قزوین به سمت رشت باز بوده و تردد وسائل نقلیه در این محورها روان است.
کد خبر: ۳۶۲۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲ 18 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، نصرالله بیگلری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به وضعیت راه‌ها و محورهای مواصلاتی استان قزوین اظهار داشت: با توجه به اینکه هوای این استان صاف و پایدار و محورها و جاده‌های مواصلاتی خشک بوده، ترافیک در این محورها عادی و روان است.

وی افزود: محورهای مواصلاتی قزوین _ کرج، قزوین _ زنجان، قزوین _ همدان، قزوین _ ساوه و قزوین به سمت رشت باز بوده و تردد وسائل نقلیه در این محورها روان است.

رئیس پلیس راه استان قزوین با بیان اینکه رانندگان باید با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از سبقت غیرمجاز پرهیز کنند،‌ مطرح کرد: رانندگان به ویژه سرنشینان جلو و عقب وسائل نقلیه از کمربند ایمنی استفاده کنند تا در صورت بروز تصادف دچار آسیب‌دیدگی نشوند.

بیگلری ادامه داد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته امروز هیچ‌گونه تصادفی از جمله تصادف منجر به فوت و جرح در محورهای مواصلاتی رخ نداده است.

وی با اشاره به وضعیت آب و هوا در مناطق کوهستانی و ارتفاعات استان قزوین ادامه داد: تردد وسایل نقلیه در این مسیرها هم روان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار