شهردار قزوین:
شهردار قزوین گفت: سازمان‌های شهرداری قزوین طی سال 96، در کسب درآمدها، خودکفا می‌شوند.
کد خبر: ۳۶۲۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶ 18 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، امشب مسعود نصرتی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار کرد: بودجه پیشنهادی سال 96 شهرداری قزوین باهمت مسوولان مربوطه در معاونت‌ها، شهرداری مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری قزوین در کنار کمیسیون‌های معرفی‌شده مرتبط با شورای اسلامی شهر قزوین تهیه شده است.

وی ابراز کرد: این بودجه بر اساس سیاست‌ها، راهبردها، خط‌مشی‌هایی که تعریف شده، بعد از بررسی اعضای شورای اسلامی شهر قزوین به تصویب می‌رسد و در سال آینده ملاک عمل شهرداری قزوین قرار می‌گیرد.

شهردار قزوین بیان کرد: در بودجه یادشده موضوع‌های عمرانی، فرهنگی شهرقزوین، حقوق شهروندی، حفظ و نگه‌داری شهر قزوین، تولید درآمد، سرمایه‌گذاری و گردشگری موردتوجه قرارگرفته است.

این‌مسوول گفت: در سال جاری مجموعه مدیریت شهری تلاش می‌کند با عمل به‌اجرای بودجه سال 96 شهرداری قزوین در راستای توسعه شهری موفق باشد و نتایج آن را شهروندان قزوینی لمس کنند.

نصرتی با بیان اینکه در بودجه یادشده تلاش کردیم به‌جای حسابداری نقدی ازحسابداری تعهدی بهره بگیریم تا در راستای شفاف‌سازی منابع مالی شهرداری قزوین موفق باشیم، اظهار کرد:

همچنین در این بودجه همت شده تا توسعه شهریور شهر قزوین به‌ویژه مناطق کمتر توسعه‌یافته ملاک عمل قرار بگیرد.

شهردار قزوین با اشاره به اینکه اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت شهرداری قزوین در سال 96 است، گفت: طی سال آینده پرداختن به پروژه‌هایی که 2 یا 3 ساله تعریف‌شده بیشتر توجه می‌شود تا به پایان برسد.

وی بیان کرد: خودکفا شدن سازمان‌های شهرداری قزوین در سال 96، اقدام جدیدی است که توسط شهرداری قزوین صورت گرفته و در این راستا از تجربه‌ها و مشورت‌های شهرهای موفق کشور استفاده شده است.

این مسوول ادامه داد: در سال آینده به‌غیراز چند سازمان شهرداری قزوین که به صورت مستقیم خدمات می‌دهد مابقی سازمان‌ها باید به صورت مستقل کسب درآمد کنند و فعالیت‌های خود را بر اساس درآمدها انجام بدهند.

شهردار قزوین یادآور شد: در این شرایط سخت اقتصادی باید سازمان‌ها در تامیندرآمدها تلاش کرده و به‌اندازه منابع مالی خود هزینه کنند.

نصرتی به شاخصه‌های بودجه 96 اشاره کرد و گفت: پرداختن به بودجه‌ریزی عملیاتی ملاک عمل شهرداری قزوین در این بودجه قرارگرفته است تا امور مالی به‌سوی شفاف‌سازی حرکت کند و دارایی این نهاد نیز به نحو مناسب نمایش داده شود.

وی خاطرنشان کرد: در بودجه فوق، جدا از پروژه‌های کلان به پروژه‌های کوچک‌مقیاس توجه شده تا در نقاط مختلف شهر قزوین به‌ویژه مناطق کمتر توسعه‌یافته و آسیب‌پذیر طرح‌هایی که موردنیاز شهروندان قزوینی است، به بهره‌برداری برسد.

شهردار قزوین اظهار کرد: در بودجه سال 96 شهرداری قزوین به بهبود عبور و مرور شهری، بهبود محیط شهری و توسعه اماکن ورزشی و فرهنگی توجه شده است.

این مسوول یادآور شد: در اجرای پروژه‌های شهر قزوین در بودجه 96 از اعتبارات ملی نیز استفاده‌شده که طی سفر ریاست جمهوری به این شهر اختصاص‌یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار