کد خبر: ۳۶۲۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰ 18 January 2017
به گزارش تابناک یزد،مردم همیشه درصحنه میبد درحرکتی خودجوش اقدام به جمع آوری کمک های غیرنقدی به مردم سوریه و جبهه مقاومت کردند.
 این کمک ها که شامل 3تن حلواارده ،500کیلو حاجی بادام و هزار و 500 بسته ماکارونی به ارزش 12 میلیون تومان بود برای ارسال به سوریه به استان انتقال یافت .
امام جمعه موقت میبد شامگاه سه شنبه درحاشیه جمع آوری کمک های غیرنقدی مردم به جبهه مقاومت گفت:بحث جبهه مقاومت ،مقاومت درمقابل جبهه استکبارو صهیونیست های خونخوار و کودک کش است .
حجت الاسلام محمداعرافی افزود :اگر مجاهدت جبهه مقامت و حزب الله لبنان ،مردم سوریه ،مردم عراق درمقابل استکبار و مزدوران آنها ودرنده خوهای داعش نبود امروز ایران اسلامی هم درگیر این جنگ ها بود .
وی با بیان اینکه با مجاهدت جبهه مقاومت و ایستادگی مردم توانستیم پیروزی های ارزشمندی را به دست بیاوریم تصریح کرد :وظیفه ما در پشت جبهه کمک و دستگیری از جبهه مقاومت و مردم سوریه است و باید همه دست به دست هم بدهیم و کمکی برای مدافعان حرم حضرت زینب و اهل بیت باشیم .
امام جمعه موقت میبد گفت:همانطور که مقام معظم رهبری تاکید دارند باید کمک های هرچه بیشتر خود را به رزمندگان جبهه مقاومت درسوریه بفرستیم .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار