معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین:
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: شهرداری قزوین با ارائه خدمات قابل توجه به شهروندان توانسته در کشور به عنوان نهادی موفق رضایت عمومی را جلب کند.
کد خبر: ۳۶۲۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳ 18 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، سید سعید شاهرخی در دیدار با شهردار و جمعی از مدیران ارشد شهرداری قزوین که در استانداری قزوین گفت: با توجه به تجربه فعالیت در شهرداری در گذشته تعلق خاصی به کارهای شهرداری‌ها دارم و معتقدم چشم امید مردم به خدمات شهرداری‌هاست.

وی افزود:شهرداری ازجمله نهادهایی است که ازبدو تولد تا مرگ شهروندان با آن مرتبط هستند و از خدمات آن استفاده می کنند و عملکرد آن همواره مورد قضاوت عمومی قرار می گیرد لذا خدمت در این نهاد بسیار سخت و دشوار است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین تصریح کرد: توقع مردم در بسیاری از مواقع از شهرداریها شاید بجا باشد اما محدودیت‌های زیادی در مدیریت شهری وجود دارد که پاسخگوی نیازها نیست.

شاهرخی تصریح کرد: ارزیابی ها نشان می دهد شهرداری قزوین در شهر کارهای بسیار خوبی را انجام داده و توانسته در حوزه عمرانی و فرهنگی خدمات قابل توجهی را انجام دهد و با همه نواقص موجود نسبت به سایر شهرداری ها موفق عمل کرده است.

وی ثبات مدیریت و پشتیبانی شورای اسلامی شهر را عامل موفقیت شهرداری قزوین دانست و گفت: در شهرداری باید محور کارها و اقدامات بر اساس عقل و اندیشه در گروه‌های تخصصی باشد تا از منابع محدود بخوبی استفاده شود و کارها بسرعت به نتیجه برسد و رضایت عمومی را فراهم کند.

شاهرخی اظهارداشت:یکی ازمسائل مهم توجه به فرهنگ شهرنشینی وحقوق شهروندی است لذاباید به دنبال تقویت فرهنگ شهرنشینی باشید تا مشکلات شهری با کم‌ترین هزینه انجام شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین بیان کرد: مدیران شهری با خدمت مستقیم به شهروندان و جلب رضایت آنها می توانند زمینه جلب اعتماد عمومی را فراهم کنند و ذائقه مردم را با خدمات نظام شیرین کنند.

وی بیان کرد: آموزش شهروندان و تقویت فرهنگ شهروندی در محله ها و ایجاد نشاط و شادابی در شهر می تواند آرامش و رفاه معنوی مردم را فراهم کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار