مدیرکل نوسازی مدارس کرمانشاه:
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: 33 مدرسه در مناطق روستایی استان کرمانشاه با اعتباری 9 میلیارد تومان به همت خیران و نهادهای مختلف در حال ساخت است.
کد خبر: ۳۶۲۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲ 18 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از فارس،مرزبان نظری امروز اظهار داشت: در راستای حذف مدارس خطرآفرین روستایی با توجه به همت خیران تعداد 33 مدرسه در مناطق روستایی درحال ساخت است.

وی ادامه داد: برای ساخت این تعداد مدارس 9 میلیارد تومان هزینه شده است که با کمک خیران و نهادهای مختلف انتظار می‌رود تا مهرماه سال‌آینده به بهره‌برداری برسند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با بیان اینکه درصدد حذف مدارس خطرآفرین استان هستیم، افزود: از آغاز اجرای طرح گرمایشی در سال 92 تا‌کنون در 9 هزار و 900 کلاس درس با اعتباری نزدیک به 25 میلیارد تومان در سطح استان اصلاح سیستم مرکزی به‌صورت شوفاژ انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه 2 هزار و 500 کلاس درس در استان نیازمند سیستم گرمایشی است، گفت: با تامین اعتبار تا پایان سال 96 نیز برای این تعداد با استفاده از منبع سوخت و استفاده از گازوئیل به‌صورت حرارت مرکزی، پکیج و شوفاژ کار گرمایی آن‌ها انجام می‌شود.

نظری اضافه کرد: اداره‌کل نوسازی مدارس با برگزاری جشنواره‌ خیران مدرسه‌ساز برای توسعه عدالت آموزشی و ایجاد امکانات آموزشی در مناطق محروم همچون مرکز شهر کرمانشاه تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه پروژه‌های در سطح استان وجود دارند که برای بازسازی آن‌ها با 60 تا 70 میلیون تومان اعتبار نیاز است، افزود: برای بازسازی پروژه‌ها و ساختن سقف ایمنی برای دانش‌آموزان نیازمند کمک خیران مدرسه‌ساز و نهادها هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار