آیت‌الله نوری همدانی:
استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: رژیم آل خلیفه نوکر آمریکا، انگلیس و صهیونیسم جهانی است.
کد خبر: ۳۶۲۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰ 18 January 2017
به گزارش تابناک قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار جمعی از اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه امام علی(ع) اصفهان و طلاب حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به مردمی بودن انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم ایران به ندای امام خمینی(ره) پاسخ دادند و در این کشور انقلاب کردند.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی هم مردم با رفتن به جبهه‌های جنگ و نبرد با دشمن بعثی، انقلاب را حفظ کردند، نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام مردمی است و امام خمینی(ره) همیشه تاکید داشتند که باید قدر مردم کشورمان را بدانیم.

استاد برجسته حوزه علمیه قم افزود: ترقی و رشد انسان با داشتن ویژگی‌هایی همچون نظم، جدیت و همت ممکن است و طلاب حوزه علمیه قم باید بیش از هر قشر دیگری به این نکات توجه کنند و اخلاص و تقوا داشته باشند، یکی از افتخارات طلاب در انقلاب اسلامی این بود که بیش از هر قشر دیگری شهید دادند.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اعدام جوانان انقلابی در بحرین اظهار کرد: باید آن قدر در منطقه قدرت داشته باشیم که رژیم آل خلیفه نتواند به شیعیان بحرین تعرض کند و نخست وزیر انگلیس در بحرین علیه ایران سخن بگوید، رژیم آل خلیفه نوکر آمریکا، انگلیس و صهیونیسم جهانی است.

وی ادامه داد: دشمن تمام امکانات خودش را بسیج کرده است تا اسلام ناب را از بین ببرد، برای همین طلاب باید با علم و شناخت کافی وارد جامعه شوند و این مساله اهمیت زیادی دارد، مطالعه کتاب‌هایی همچون دفاتر تبیان، وصیت نامه امام خمینی(ره)، صحیفه نور و نیز وصیت نامه شهدا برای طلاب لازم است.

استاد برجسته حوزه علمیه قم در پایان خاطرنشان کرد: برای حفظ انقلاب اسلامی و مبارزه با دشمنان انقلاب به فقها نیاز داریم، آن‌ها چراغ جامعه هستند، امام خمینی(ره) یک فقیه بود که توانست مستکبران را رسوا کند و روی جهان تاثیر بگذارد.  
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار