هرنوع افزایش قیمت در هتل های جزیره کیش کذب است و وجود خارجی ندارد. این نوع شایعه ها به گردشگری آسیب وارد می کند.
کد خبر: ۳۶۳۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹ 18 January 2017
Image result for ‫هتل کیش‬‎ 
به گزارش تابناک کیش: چندی است که خبر افزایش قیمت هتل های کیش منتشر شده و این در حالی است که هیچ نوع تغییری را در قیمت اتاق ها شاهد نبوده ایم. مسیح الله صفا رییس جامعه هتلداران کیش در خصوص خبر منتشره مبنی بر گرانی 20 تا 100 در صدی قیمت هتل های کیش گفت: این خبر کذب محض، به دور از واقعیت و مغرضانه است.
وی تاکید کرد: متاسفاته شایعه های بسیاری در آستانه تعطیلات عید نوروز و زمان اوج گردشگری کیش منتشر می شود که در کل آسیب فراوانی به گردشگری جزیره وارد می کند.
رییس جامعه هتلداران کیش تاکید کرد: در پی پلمپ یکی از هتل ها به دلیل عدم ارائه خدمات مطلوب این خبر روز گذشته در یکی از سایت های نا آشنا منتشر شد که کاملا تکذیب می شود و گردشگران می توانند به راحتی جهت اطلاع از عدم صحت این خبر با هر یک از هتل های کیش تماس بگیرند تا از عدم تغییر در نرخ هتل ها آگاه شوند.
صفا خاطرنشان کرد: با توجه به وجود کمیته نظارت در جزیره کیش که اعضای آن نمایندگان جوامع  وارگانهای مختلف هستند نظارت مستمر بر نحوه خدمات دهی درحوزه های مختلف وجود دارد.به عنوان رییس جامعه هتلداران کیش با شکایت از سایت مربوطه نشر این خبر کذب را در مراجع قانونی پیگیری می کنیم تا بر اساس قانون با منتشرکنندگان اخبار کذب بر خورد شود.
وی در ادامه گفت: پلمپ این هتل به هیچ وجه عاملی برای گران شدن نرخ دیگر هتل ها نیست و از سویی دیگر وجود خانه های گردشگری نیز در ایام شلوغی به کمک ظرفیت اقامتی کیش می آید که البته این خانه ها نیز بهتر است با تدبیر معاونت گردشگری زیر نظر یکی از جوامع یا نهادها  فعالیت کنند.
وی در ادامه با اشاره به پلمپ هتل ارم بدلیل ارائه خدمات نا مطلوب افزود: بر اساس مصوبه کمیته نظارت هتل ارم می تواند با رفع نواقص و مشکلات فعالیت خود را آغاز کند تا در ایام نوروز میزبان گردشگران باشد.
 گفتنی است تا پایان امسال با بهره برداری از 4 هتل جدید ظرفیت های اقامتی کیش افزایش می یابد تا در نوروز 95 جزیره نشینان میزبان شایسته ای برای گردشگران کشورمان باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار