سرمربی تیم ماشین سازی گفت:قول می دهم که این تیم صددرصد هم در لیگ می ماند و هم رتبه اش بالاتر می رود.
کد خبر: ۳۶۳۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳ 18 January 2017
فرهاد کاظمی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل گسترش فولاد اظهار داشت:به اهدافی که داشتیم نزدیک بودیم. متاسفانه در هر بازی یکی بعد از دیگری پنالتی ما سوخت می‌شود. فوتبال‌مان از قبل بهتر شده است. یک اشتباه ساده کردیم و گل اول را خوردیم به تیم حریف تبریک می‌گویم در اینجا باید خیلی‌ جنگید و فقط بحث فنی نیست باید تیمی را مهیا کنیم تا به خواسته خود برسیم فکر می‌کردیم فوتبال 11 نفره است. برایم اهمیت ندارد محمد فنایی بگوید یکی پنالتی بود یا نه. همه این صحنه‌های ما را دیده بودند. در بحث فنی بهتر بودیم. باز هم نیاز به کار بهتر داریم. صد در صد در لیگ می‌مانیم و رتبه ‌ما از تیم‌هایی که وارد حاشیه خواهند شد بهتر می‌شود.

وی ادامه داد: با بچه ها صحبت کردم به آنها گفتم حق اعتراض ندارید چون سوت داور را نمی توانیم برگردانیم اشتباه خودم را می توانم برگردانم سعی می کنم اشتباهات خودم را تکرار نکنم. هرکسی اخطار الکی بگیرد 50 میلیون جریمه می شود.

سرمربی ماشین سازی در ادامه گفت: من نمی خواهم داوری را آنالیز کنم. اما آنها باید چند بار اخطار می گرفتند در اوج حملات ما مهاجم ما را زدند.

 

به گزارش کاپ، وی اضافه کرد: در 4 بازی نمی شودهماهنگ شد. من گفته ام که از هفته بیست و پنجم تیم ما را ببینید. فیفا می گوید 100 ساعت زمان تاکتیکی لازم است دو هفته که برف بود. فردا ریکاوری داریم و پس فردا استراحت و بعد دوباره بازی. من همین اندازه که بچه ها تاکتیک ها را گرفتند از بچه ها تشکر می کنم. هواداران نگران هستند. هفته ها می گذرد و مثل آب خوردن پنالتی ما را نمی گیرند طبیعی است که بازیکن از نظر روحی افت کند. کاشناسان داوری 30 ثانیه رامی بینند و بقیه صحنه ها را نمی بینند اما تماشاگر همه بازی را می بیند.

کاظمی درباره انتقادات عملکرد فردین عابدینی خاطرنشان کرد: مگر بعد از فردین حمید علی عسگر بد بازی کرد؟ مهاجم هدف هم بالاخره پیدا می کنیم و یک بازیکن هم به جمع ما اضافه خواهدشد.

وی گفت: الان کجا تیم ما مشکل بدنی دارد؟ تا دقیقه 90 پرس می کنیم. الان تیم مشکل روحی دارد. اگر این تیم در لیگ نماند از فوتبال ایران خداحافظی می کنم. با تمام مشکلاتی که سر راه ما قرار می دهند این تیم می ماند.
 

 سرمربی تیم گسترش فولاد گفت:نباید منکر ارزش های فنی ماشین سازی شویم.

 فراز کمالوند در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل ماشین سازی اظهار داشت: قبل از هرچیز به ریاست هیات مدیره خودمان که مادر خودرا از دست دادند تسلیت می گویم. بازی بسیار سخت و نفسگیری بود. تیم ماشین سازی چون چیزی برای از دست دادن ندارد با جدیت و انتحاری بازی کرد. بچه های ما هوشیار بودند 10 دقیقه اول خوب نبودیم اما از دقیقه 15 به بعد خوب بودیم. نباید منکر ارزش های فنی ماشین سازی شویم.خوشحالم قولی که امسال داده بودیم محقق شده و هفته به هفته بهتر می شویم. 

وی درباره غیبت داریوش شجاعیان در ترکیب گسترش بیان داشت: آنهایی که فراز کمالوند را می شناسند می دانند روحیات من چگونه است. از زمان تراکتور و کرار به بازیکن باج ندده ام. کوچکترین بی انضباطی را برخورد می کنم. در بازی ای که شیمبا را نداشتیم شجاعیان را در لیست 18 نفره نگذاشتیم. امروز خرسندنیا استثنایی بازی کرد در حالی که 4 روز بود آمده بود. می رویم در استادیوم آزادی بازی خوبی را با پرسپولیس انجام دهیم. 

کمالوند درباره صحنه پنالتی گفت: صحنه پنالتی رادیدم صددرصد پنالتی بود بایداخطار می داد. من فکر می کنم من باید به داوری اعتراض کنم که 5، 6 موقعیت که خطا نبود را خطا گرفت. نیمه اول باید به اقای صادقیان اخطار می داد اما در مجموع هیچ صحنه تاثیرگذاری نبود. 

وی درباره وضعیت محمد نصرتی افزود: درست است سن من و محمد نزدیک است اما اولین بار من در فوتبال تبریز او را آوردم. من نخواستم ریسک کنم دو تغییر اجباری داشتیم یکی آمدن خالقی فر و دیگری آمدن محمدرضا خرسندنیا به جای شجاعیان که تنبیه انضباطی شده بود. یک آمار از بازی امروز بگیرید مجموعه توپ هایی که از ماشین سازی گرفتیم اگر 30 تا باشد 20 تای آن را خرسندنیا گرفت او میخ خودش را کوبید. 

کمالوند بیان داشت: ما سعی می کنیم از بازیکنان در پست های مختلف استفاده کنیم امروز نفرات جلوی ما هر سه نفر تغییر کردند. 

وی درباره جدایی محمد رضا خلعتبری از گسترش گفت: وقتی محمدرضا خلعتبری رفته است دیگر درباره او سوال نپرسید. 

کمالونددرباره بازی با پرسپولیس عنوان کرد: آن بازی سه امتیاز دارد مثل همه بازی های اخیر می رویم تا نتیجه خوبی بگیریم. پرسپولیس تفاوتی برای ما ندارد. /کاپ



 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار