مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از ابلاغ مجوز افزایش تسهیلات مسکن مهر از 30 به 40 میلیون تومان خبر داد.
کد خبر: ۳۶۳۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱ 18 January 2017
به گزارش تابناک مازندران، به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سعید غفوری گفت : با پیشرفت خوب پروژه‌ها تا قبل از سال جدید شاهد تحویل واحد در فازهای 5، 8 11 و9 قدیم خواهیم بود که پس از استقرار افراد مراسم افتتاح را برگزار خواهیم کرد.
 
غفوری افزود: در حال حاضر تیم اجرایی رسیدگی به این مسئله از دفتر قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر و شرکت عمران شهرهای جدید در حال مذاکره و گفتگو با پیمانکاران هستند و مرتب چگونگی پیشبرد برنامه‌ها را بررسی می کنند.
 
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس همچنین اضافه کرد: تلاش است تا با همت تمامی دست‌اندرکاران مجموعه و فعال کردن شیفت شب کارگاه‌ها حتی در روزهای تعطیل هرچه زودتر این پروژه عظیم در پردیس را به پایان برسانیم.
 
این مقام مسئول باتأکید براینکه مبلغ افزایش یافته در تسهیلات مسکن مهر تنها صرف ساخت واحدها خواهد شد ، گفت : خوشبختانه صحبت‌های خوبی از سوی آقای نوبخت مبنی بر اختصاص یارانه‌ای جهت احداث زیرساخت‌ها و اماده‌سازی شده که انتظار می‌رود این مبلغ نیز هرچه سریعتر به پروژه‌ها اختصاص یابد.
 
غفوری در ادامه سخنان خود از آمادگی بانک مسکن برای تحویل مبالغ اعلام شده خبر داد و گفت: شرکت عمران شهر جدید پردیس برنامه تمامی خدمات زیربنایی و روبنایی و همچنین اقدامات لازم جهت طرح‌های آماده‌سازی در هر فاز، محله و بلوک را تهیه کرده و آماده است به محض دریافت یارانه از ابتدای اسفند به صورت شبانه‌روزی و سه نوبت به تکمیل پروژه‌ها بپردازد.
 
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اعلام کرد : مبلغ افزایش یافته به روال خودکار برای تمامی واحدهای باقی‌مانده اعنال می شود و نیازی به مراجعه متقاضیان به بانک نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار