اكبر خسروي با حضور فرماندهان انتظامي استان و پليس فرودگاه‌هاي كشور به‌عنوان فرمانده جديد پليس فرودگاه‌هاي استان فارس منصوب و معرفي شد.
کد خبر: ۳۶۳۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵ 18 January 2017
تابناک فارس به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه شیراز: مراسم توديع و معارفه فرمانده جديد پليس فرودگاه‌هاي استان فارس با حضور سردار احمدعلي گودرزي فرمانده انتظامي استان فارس، سردار حسن مهري فرمانده پليس فرودگاه‌هاي كشور، رضا بديعي‌فرد مديركل فرودگاه‌هاي استان فارس، جمعي از پرسنل پليس ، نمايندگان نهادها، ارگان‌ها و شركت‌هاي هواپيمائي مستقر در فرودگاه بين‌المللي شيراز برگزار شد .

مديركل فرودگاه‌هاي استان فارس در مراسم معارفه فرمانده جديد پليس فرودگاه‌هاي این استان با بيان اينكه امينت هوانوردي در سه بخش برقراري امنيت در قلمرو فضاي كشور، پروازها و فرودگاه تعريف مي‌شود افزود : برجام آغاز يك تحول در صنعت هوانوردي كشور است و ما بايد منتظر يك جهش ناگهاني در اين حوزه باشيم.

بديعي‌فرد به افزايش تعداد پروازها و استقبال مسافران از حمل و نقل هوايي اشاره كرد و گفت : به موازات افزايش حجم پروازها و مسافر در مقوله تامين نيروي انساني موفق نبوديم بعنوان مثال در فرودگاه شيراز ظرفيت اعزام و پذيرش مسافرين در سال گذشته 2 ميليون نفر بود در حالي كه امسال از مرز 3 ميليون نفر مي‌گذرد اما شاهديم با همان تعداد نيرو كارها انجام مي‌شود كه اين مي‌طلبد در تامين نيروي انساني در پليس، سپاه حفاظت هواپيمايي و ساير ارگان‌هايي كه دخيل هستند اقدام جدي بشود.

 وي اضافه كرد: امنيت در حوزه هوانوردي يكي از شاخص‌هاي اقتدار امنيتي براي كشور محسوب مي‌شود و هرگونه رخداد در اين حوزه پيامدهاي منفي دارد.

در ادامه اين مراسم، سردار حسن مهري فرمانده پليس فرودگاه‌هاي كشور طي سخناني گفت: بايد فرودگاه‌هاي كشور به امكانات و تجهيزات كنترلي به روز مجهز شود تا امنيت زيربنايي در كشور برقرار شود.

فرمانده پليس فرودگاه‌هاي كشور افزود: اكثر كشورهاي دنيا با پيشرفته‌ترين تجهيزات و امكانات كنترلي در فرودگاه مجهز هستند و حضور فيزيكي پليس چندان محسوس نيست.

وي اضافه كرد: وضعيت امنيت در فرودگاه بين‌المللي شيراز مطلوب است و پليس در اين فرودگاه توانسته با تعامل و همگرايي با ساير دستگاه‌هاي حاضر در فرودگاه ضريب امنيتي را افزايش و رضايت مردم را فراهم كند.

 مهري خاطر نشان كرد: فرودگاه شيراز در حوزه مبارزه قاچاق كالا و ارز جزء سه فرودگاه برتر كشور است.

در پايان اين مراسم از زحمات 2 ساله سرهنگ داود شعباني فرمانده پليس فرودگاه‌هاي استان فارس قدرداني بعمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار