با حضور مسئولان محلی:
در مراسمی با حضور رئیس آموزش و پرورش شهرستان البرز ، شهردار محمدیه و مسئولان محیط زیست، زنگ هوای پاک در ناحیه شهری مهرگان به صدا درآمد.
کد خبر: ۳۶۳۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰ 18 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، به مناسبت روز هوای پاک به همت شورا و شهرداری محمدیه در مراسمی زنگ هوای پاک روز چهارشنبه با حضور مهدی رشوند رئیس آموزش پرورش البرز، حسین بهزادپور شهردار و اعضای شورای شهر محمدیه، معاون خدمات شهری در مدرسه مهرگان نواخته شد.

حسین بهزادپور شهردار محمدیه در این مراسم اظهارداشت: داشتن هوای پاک لازمه زندگی سالم است و همه باید کمک کنیم این موضوع محقق شود.

وی افزود: معاونت خدمات شهری شهرداری در راستای تحقق تفاهم نامه سه جانبه و عملیاتی کردن طرح مدارس سبز با همکاری اداره آموزش پرورش شهرستان البرز، اداره محیط زیست، اقدام به برگزاری مراسم روز هوای پاک و همچنین نواختن زنگ هوای پاک در مدارس به صورت نمایدن کرده است تا نظر دانش آموزان به سالم سازی محیط جلب شود.

شهردار محمدیه بیان کرد: داشتن حمل ونقل روان و ارزان، توسعه یافته و مدیریت منسجم پسماند مهمترین عامل ایجاد هوای پاک  است و اگر این عوامل محقق شود با همکاری خوب مردم می توانیم به داشتن محیطی سالم وپاک امیدوار شویم.

بهزادپور یادآورشد: یکی از اقدامات خوب شهرداری محمدیه در ایجاد هوای پاک و تحقق شهر سالم، اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا و  بازیافت و هدایت اصولی پسماند با همکاری شورای شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان است که به بهداشت، سلامت، طراوت و زیبایی شهر نیز کمک شده است.

در این مراسم  جشنواره غذاهای سالم نیز برگزار شد و اجرای نقاشی گروهی و روزنامه دیواری از دیگر برنامه های جنبی آن بود.

علی کاظمی رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه هم گفت: در اجرای بر نامه های زیست محیطی توانسته ایم پیشگام باشیم.

وی افزود: شهر محمدیه با رعایت اصولی تفکیک و هدایت اصولی پسماندها یکی از هزار شهر منتخب در زندگی و سلامت درمنطقه آسیا ومدیترانه است که امیدواریم بتوانیم در راستای اهداف تعیین شده گام برداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار