معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: حمایت از تولید، رونق اقتصادی و ارتقای سطح زندگی کارگران از سیاست های دولت یازدهم است.
کد خبر: ۳۶۳۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱ 18 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، سید سعید شاهرخی روز چهارشنبه در دیدار با رئیس و اعضای خانه کارگر استان اظهارداشت: دولت تدبیر و امید در شرایطی که فرصت های شغلی از دست رفته، جامعه دچار رکود شده و تورم بالای ۴۰ درصد بود کار خود را آغاز کرد و دشواری زیادی داشت.

وی گفت: دولت در این مدت تلاش کرده، صنایع را احیاء و سرمایه گذاری های جدیدی را محقق کند و با تک رقمی کردن تورم به مهار قیمتها اقدام کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین تصریح کرد: براساس سیاست و برنامه های دولت با تمام توان تلاش خواهیم کرد به معیشت مردم توجه کنیم و در مسیر ارتقای سطح زندگی، ایجاد اشتغال برای جوانان و حمایت از صنعت و حمایت از تولید و کارگران گام برداریم.

وی اضافه کرد: استان قزوین از مناطق صنعتی کشور است و وجود هزاران واحد تولیدی و بیش از ۱۲۰ هزار کارگر جایگاه خاصی به این استان داده است.

شاهرخی اضافه کرد: خانه کارگر در میان تشکل های صنفی، سیاسی و سازمان ها و نهادهای غیردولتی، از سابقه بسیار خوبی برخوردار است و از اصیل ترین و تاثیرگذارترین تشکل هایی است که می تواند نقش مهم خود را در همه عرصه ها ایفا کند.

وی گفت: یکی از افتخارات نظام صنفی و سیاسی جمهوری اسلامی این است که چنین تشکل ارزشی برپایه باورها و آرمان های نظام و انقلاب، فعالیت های خود را دنبال کرده و در پی دفاع و تامین حق و حقوق کارگران است.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری قزوین بیان کرد:در جامعه، اقبال و اعتماد خوبی نسبت به خانه کارگری وجود دارد و ما نیز امیدواریم بتوانیم با کمک تشکل خانه کارگری، مشکلات جامعه کارگری را بررسی و حل و فصل کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار