معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد
معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قضایی کانون وکلای و دادگستری استان قزوین می‌توانیم بیشتر مشکلات جامعه ایثارگران را برطرف کنیم.
کد خبر: ۳۶۳۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶ 18 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، نشست مشترک سعید عندلیبی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران با قضات شاهد و ایثارگر و اعضای هیأت‌مدیره کانون وکلای دادگستری استان قزوین ظهر امروز در سالن جلسات اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان برگزار شد، اظهار داشت: مایه فخر و مباهات است که در شهر شهیدپرور قزوین حضور دارم، چراکه معتقد هستیم با برگزاری این نشست بتوانیم ساز و کاری مناسب در زمینه رفع مشکلات جامعه ایثارگران تعریف کنیم.

وی افزود: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قضایی، کانون وکلای دادگستری استان قزوین و نخبگان وکلای شاهد و ایثارگر می‌توانیم بیشتر مشکلات جامعه ایثارگران را برطرف کنیم.

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد: عدم آگاهی خانواده‌های شاهد و ایثارگر به حقوق شهروندی و قوانینی که منجر شده تا آن‌ها با مشکلات قضایی روبه‌رو شوند، با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌دهی به این قشر می‌توانیم مشکلات پیش‌رو را برطرف کنیم.

عندلیبی گفت: مشکلات حقوقی خانواده‌های شاهد و ایثارگر به تنهایی از عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران خارج است و در این زمینه باید دستگاه‌های مربوطه کمک‌رسان این نهاد باشند.

وی یادآور شد: دستگاه‌هایی همانند دادگستری، بسیج و بنیاد شهید و امور ایثارگران باید با یکدیگر هماهنگ باشند تا بتوانیم در راستای رفع مشکلات خانواده‌های شاهد و ایثارگر گام‌های مثبت و مؤثری را برداریم.

در ادامه این نشست پیرامون اجرای درست ماده 58 و 59 بحث و تبادل نظر شد تا با اتخاذ راهکاری مناسب مشکلات حقوقی خانواده‌های شاهد و ایثارگر برطرف شود.

* قزوین 10 هزار ایثارگر دارد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین هم در این نشست بیان کرد: همه مردم و مسؤولان جامعه به خانواده‌های شاهد و ایثارگر بدهکار هستند و باید دین خود را ادا کنند.

غلامرضا حقایق‌پور افزود: هر فردی که مشغول به فعالیتی است باید در ارائه خدمت به خانواده‌های شاهد و ایثارگر همت مضاعفی داشته باشد زیرا همه آرامش و آسایش خود را مدیون آن‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه استان قزوین، 10 هزار ایثارگر دارد، عنوان کرد: باید همکاری و هماهنگی بین مسؤولان مرتبط حقوقی این استان ارتقا یابد تا مشکلات خانواده‌های شاهد و ایثارگر سریع‌تر و آسان‌تر برطرف شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت‌های قضایی کانون وکلای دادگستری این استان و نخبگان وکلای شاهد، بهره‌گیری مطلوب صورت گیرد تا بتوانیم خدمات‌رسانی حقوقی متناسبی به ایثارگران ارائه دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار