فرماندار آبیک انتقاد کرد
فرماندار آبیک وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد این شهرستان را بسیار نامطلوب ذکر و از وضعیت نامناسب پرداخت این تسهیلات از سوی برخی بانک‌ها انتقاد کرد.
کد خبر: ۳۶۳۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸ 18 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، علی رحمانی در جلسه شورای اداری شهرستان آبیک که ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه در سفر رئیس جمهور از تبصره 26 پرداخت تسهیلات اشتغال به 550 مددجو کمیته امداد شهرستان آبیک اختصاص یافته، مطلوب است که این میزان اعتبارات جذب شود.

وی افزود: دو ماه بیشتر به پایان سال باقی نمانده اما در حال حاضر از 550 سهمیه، 174 مددجوی کمیته امداد شهرستان آبیک برای دریافت تسهیلات بانکی اشتغال‌زایی به بانک‌ها معرفی شده‌اند و فقط 28 نفر موفق به أخذ وام شده‌اند.

فرماندار آبیک وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد این شهرستان را بسیار نامطلوب ذکر و با انتقاد از وضعیت نامناسب پرداخت این تسهیلات از سوی برخی بانک‌ها ادامه داد: برای تسهیل در پرداخت تسهیلات بانکی به مددجویان زیرپوشش از سوی استانداری قزوین، تدابیر لازم اندیشیده شده است.

رحمانی بیشترین مراجعان روزهای سه‌شنبه(ملاقات عمومی) را مددجویان کمیته امداد و بهزیستی عنوان کرد و گفت: مدجویان این دو نهاد حمایتی از ضعیف‌ترین قشرهای جامعه هستند که در پیروزی انقلاب و دوران جنگ تحمیلی هم قشرهای ضعیف جامعه بوده و نقش بسزایی ایفا کردند که باید در رفع مشکل آنان گام‌های مؤثری برداشته شود.

وی افزود: برای احداث مسکن محرومان در شهر خاکعلی یک هزار و 300 مترمربع زمین پیش‌بینی شده که از بخشداران مرکزی و بشاریات درخواست می‌شود در زمینه واگذاری زمین برای ساخت مسکن برای نیازمندان به گونه‌ای عمل کنند که مشکل زمین وجود نداشته باشد.

این مسؤول ادامه داد: در شهر آبیک هم زمینی برای احداث واحد مسکونی برای نیازمندان اختصاص می‌یابد.

فرماندار آبیک اضافه کرد: با توجه به نزدیکی به ایام‌الله دهه فجر، از مسؤولان شهرستان آبیک درخواست می‌شود پروژه‌های افتتاحی خود را به فرمانداری اعلام و ارسال کرده تا برنامه‌ریزی لازم برای افتتاح آن‌ها صورت گیرد.

رحمانی تصریح کرد: بیش از چهار هزار نفر در صنعت طیور شهرستان آبیک مشغول به کار هستند به همین جهت از نظر پدافندی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی افزود: با توجه به وجود زمین‌های قولنامه‌ای و برخی مسائل زمین‌خواری در شهرستان آبیک و بسیاری از روستاها، این مهم نیازمند هوشیاری بیش از پیش مسؤولان است.

رحمانی با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن رفراندوم و پیش‌فرضی برای انتخابات سال آینده است، خاطرنشان کرد: تندروی‌های آمریکا در زمینه برجام موجب انزوا و عقب‌افتادگی ‌آمریکا می‌شود.

این مسؤول به تبیین ابعاد شخصیتی مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پرداخت و افزود: ایشان در تمام عرصه‌های نظام حضور داشته و هیچ‌گاه صحنه را خالی نمی‌کرد.

فرماندار آبیک ادامه داد: آیت‌الله رفسنجانی در همه انتخابات ورود پیدا کرده و همیشه در معرض رأی مردم قرار داشت و معتقد بود مردم هرچه بخواهند باید اتفاق بیافتد که بیانگر بالندگی و تفکر دموکراسی دینی ایشان بوده است.

رحمانی اضافه کرد: در تشکیل نهضت انقلاب اسلامی بزرگان بسیاری امام را همراهی و زیرساخت نظام را فراهم کردند که آیت‌الله هاشمی یکی از این افراد بود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری رفراندوم کمتر از 50 روز از پیروزی انقلاب بیانگر این است که تشکیل حکومت اسلامی و انقلاب بی‌برنامه نبوده و پشت سر آن فکر، عظمت و اراده امام خمینی(ره) و همراهان وی نقش داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار