کد خبر: ۳۶۳۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰ 18 January 2017

تابناک / جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر وحدت و انسجام نیروهای انقلابی در مقابل جبهه استکبار گفت: ماندگاری انقلاب به عنوان هدفی والا برای همه آحاد جامعه است.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی در مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان که در حسینیه حضرت اباالفضل العباس علیه السلام برگزار شد با بیان اینکه مومن شدن سخت است اما مومن ماندن سخت تر است، اظهار کرد: در صراط مستقیم آمدن دشوار است اما در این مسیر ماندن دشوارتر است.

وی تداوم هر نهضت را دشوارتر از انقلاب کردن دانست و افزود: انقلاب های بسیاری بعد از انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت اما بدلیل اینکه از عوامل ماندگاری بقا برخوردار نبودند پابرجا نماندند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دشمن جبهه وسیع،عظیم و نامتجانس علیه انقلاب به راه انداخته است و هدفش برهم زدن ماندگاری انقلاب است اشاره کرد و گفت: دشمن به این جمع بندی رسیده است که انقلاب اسلامی باعث مرگ تدریجی جبهه استکبار شده است.

حجت الاسلام حاجی صادقی با تاکید بر وحدت و انسجام نیروهای انقلابی در مقابل جبهه استکبار گفت: ماندگاری انقلاب به عنوان هدفی والا برای همه آحاد جامعه است.

وی فتنه را تاریک کننده و نابود کننده روشنایی‌ها دانست و گفت: مرگ حق است و همه ما این مسیر را طی می‌کنیم مراقب باشیم مرگ وجود دارد، انقلاب کردن دشوار اما نگه داشتن انقلاب دشوارتر است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فتنه 88 ادامه داد: دشمن می‌گوید فتنه 88 نشان داد که با تعامل، گفت‌وگو و ارتباط باید ایران را متقاعد کرد از اصول انقلاب دست بردارد؛ متأسفانه برخی در داخل هم می‌گویند باید انقلاب را به‌روز کنیم.

حجت الاسلام حاجی صادقی با تاکید بر این که جنگ جبهه استکبار با جبهه اسلام ناب ،جنگ بر سر سرزمین و منافع مادی نیست که بشود تقسیم کرد، گفت: جنگ جبهه استکبار با جبهه اسلام جنگ اسلام و کفر و جنگ خدا و شیطان است.

وی با بیان اینکه این جنگ نه با مصاحبه و گفت‌وگو قابل حل نیست یادآور شد: جنگ اسلام و استکبار جنگ توحید و شرک است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن با یک گلوله انرژی هسته ای ما را متوقف کرد، گفت: دشمن اینگونه می پنداشت که از طریق جنگ نظامی طی چندسال می‌تواند انرژی هسته ای را نابود کند اما با مذاکرات و تعامل در کوتاهترین زمان برای همیشه انرژی هسته ای را نابود کرد.

حجت الاسلام حاجی صادقی اسلام ناب را موتور حرکت انقلاب دانست و گفت: خاموش کردن موتور انقلاب از دیگر دشمنی های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است و آنچه که عامل ماندگاری انقلاب طی 40 سال گذشته شده برخورداری و پایبندی به همان اسلام ناب محمدی است.

وی فضای مجازی را قتلگاهی برای جوانان دانست و افزود: دشمن از ترویج دینداری، ولایتمداری، روحیه شهادت طلبی، جهادی و ... واهمه دارد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تغییر ذائقه فکری و فرهنگی جامعه را یکی دیگر از توطئه های دشمنان علیه ما دانست و افزود: دشمن با حذف واژه هایی چون ایثار گری،انقلابی و سمت راحت طلبی می خواهد کشور را از داخل استحاله کند.

وی با تاکید بر هوشیاری تمام آحاد جامعه نسبت به دسیسه های دشمن خاطرنشان کرد: براساس آموزه های قرآنی قبل از تولی تبری و قبل از توحید مبارزه با شرک لازم است فکر نکنید با همه می توان دوستی کرد.

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه نباید با همه دوستی کرد گفت: ما از قرآن آموختیم بدون تبری جستن از کفر نمی‌توان به ایمان به خدا رسید، پیش از تولی بحث تبری مطرح است و باید نخست اشداء علی الکفار بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار