کد خبر: ۳۶۳۲۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۷ 19 January 2017
به گزارش تابناک یزد،هفته بیستم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران جام آزادگان عصر روز پنجشنبه با دیدار تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و فولاد یزد در ورزشگاه تختی بندرانزلی آغاز خواهد شد .

آخرین تقابل :

آخرین دیدار دو تیم به هفته سوم مسابقات لیگ دسته اول باز می گردد که ملوان در آن دیدار خارج از خانه با نتیجه تساوی بدون گل در مقابل نماینده یزد متوقف شد.

موقعیت دو تیم در جدول رده بندی :

هم اکنون ملوان با کسب ۳۶ امتیاز از ۱۹ بازی در رده نخست جدول رده بندی مسابقات قرار دارد و با کسب هر ۳ امتیاز این دیدار می تواند همچنان صدر نشین باقی بماند و تیم فولاد یزد نیز با کسب ۱۵ امتیاز از ۱۹ بازی در رده شانزدهم جدول رده بندی مسابقات قرار گرفته است .

3 دیدار آخر :

در کارنامه ملوان در سه دیدار اخیر۲ پیروزی و ۱ تساوی ، ۳ گل زده و ۱ گل خورده ثبت شده است و حاصل این نتایج کسب ۷ امتیاز بوده است .

در کارنامه تیم فولاد یزد در سه دیدار اخیر ۲ تساوی و ۱ شکست ، ۲ گل زده و ۳ گل خورده ثبت شده و حاصل این نتایج برای این تیم کسب تنها ۲ امتیاز بوده است.

تیم داوری :

قضاوت این دیدار بر عهده میثم پورکریمیان با کمک حمزه علی سلیمی، عبدالعلی شکرگزار و مهدی نجار می باشد. ناظر بازی نیز بهرام کیانی می باشد.

پیش بینی :

ملوان در صورت کسب هر ۳ امتیاز این دیدار خانگی می توانند جایگاه خود را در صدر جدول حفظ نموده و حتی فاصله امتیازی خود را با حریفان مدعی افزایش دهد ، اما در صورت شکست در این دیدار ملوان می تواند تا رده سوم جدول رده بندی سقوط کند .

در طرف مقابل فولاد یزد نیز می تواند با کسب هر ۳ امتیاز این دیدار، تا حدودی وضعیت نه چندان مطلوب خود در نیمه دوم جدول را بهبود دهد و امیدوار به دیدار های آینده لیگ باشد ، اما در صورت شکست در این دیدار احتمالا سقوط یک پله ای خواهد داشت و وضعیت این تیم در ادامه راه دشوارتر خواهد بود.

نیم نگاه :

در هفته بیست و یکم مسابقات لیگ دسته اول ملوان میهمان سپیدرود رشت خواهد بود ، این دیدار سنتی همواره برای فوتبال دوستان رشت و انزلی بسیار مهم بوده است و به همین دلیل در سال های اخیر رقابت نماینده انزلی و رشت در مقابل هم را الگیلانو نام گذاری نموده اند ، همین پیش درآمد کافی است که بدانیم پیروزی ملوان در برابر فولاد یزد تا چه حد می تواند در سرنوشت دیدار آینده این تیم در مقابل سپیدرود تاثیر گذار باشد ، قوهای سپید انزلی می خواهند با کسب حداکثر امتیاز در این دیدار با روحیه ای مضاعف به سراغ الگیلانو بروند.

فرتاک

دیدار ملوان و فولاد یزد راس ساعت ۱۴:۰۰ در ورزشگاه تختی شهر انزلی برگزار خواهد شد. این دیدار از طریق شبکه باران پخش مستقیم خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار