کد خبر: ۳۶۳۲۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۸ 19 January 2017
به گزارش تابناک یزد،کمیته فرهنگی هنری بزرگداشت ایام الله دهه فجر با حضور مسئولان فرهنگی استان یزد برگزار شد.

 

علی غیاثی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در این نشست ضمن گرامیداشت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از بزرگان انقلاب اسلامی بود که هدف خود را به ثمر نشاندن انقلاب اسلامی و احکام اسلام قرار داده بودند و ذخیره بزرگی برای ما بودند.

 

وی افزود: ما سالروزهای متعددی را برای بزرگداشت انقلاب اسلامی داریم که دهه فجر یکی از این مراسم ها است زیرا این انقلاب ثمره خون هزاران شهید است و ما نیز بایستی برای پاسداشت خون این شهیدان تلاش کنیم.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تصریح کرد: این ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی برای ما است که آرمان های امام (ره) و انقلاب را برای جوانان تبیین کنیم.

 

غیاثی گفت: فعالیت های هنری و فرهنگی ما باید همراه با خلاقیت باشد زیرا کارهای کلیشه ای ممکن است در طولانی مدت اثرگذاری خود را نداشته باشد اما در این راستا می توانیم با خلاقیت اثرگذاری کارهای خود را به حداکثر برسانیم.

 

وی ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز در این زمینه برنامه هایی دارد که با توجه به همزمانی هفته قران وعترت ما برنامه های خود را در این قالب قرار داده ایم.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: اکران فیلم های جشنواره عمار و فجر از جمله برنامه های دیگر ما است که امیدواریم بتوانیم حق طلب را ادا کنیم.

شبستان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار