مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین:
مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: رادیو قزوین در ایام فرخنده دهه فجر با ویژه برنامه «میدان انقلاب» میهمان مخاطبان خواهد بود.
کد خبر: ۳۶۳۳۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 19 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، حسن اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: این ویژه برنامه با هدف انعکاس بخش هایی از مبارزات مردم استان در دوران انقلاب، معرفی دستاوردهای انقلاب به نسل جوان و تداوم روحیه انقلابی مردم از شبکه استانی صدای مرکز قزوین پخش می شود.

وی افزود: ویژه برنامه «میدان انقلاب» شامل بخش های مختلفی همچون گفتگو با مسئولان ستاد دهه فجر، فرزندان شهدای انقلاب و مردم در خصوص انقلاب، انعکاس حواث برجسته انقلاب در استان قزوین و پخش موسیقی است.
 
اکبری یادآورشد: ویژه برنامه «میدان انقلاب» ساختاری ترکیبی و ساده دارد که در ایام دهه فجر هر روز به مدت۹۰ دقیقه به صورت زنده از شبکه استانی صدای مرکز قزوین پخش خواهد شد.

نمایش رادیویی «پادگان» در رادیو قزوین

وی ادامه داد: رادیو قزوین تب و تاب انقلاب اسلامی را در نمایش رادیویی «پادگان» بازگو می کند.

اکبری یادآورشد: نمایش رادیویی پادگان جزء برنامه های فاخر رادیو قزوین است که همکاران ما برای تصویب طرح آن چند بار با حوزه ستادی تهران مشورت کرده اند که داستان این نمایش اشاره ای به روزهای زمستانی ۵۷ دارد که تب و تاب پیروزی انقلاب اسلامی کشور را فراگرفته و به پادگان های کشور سرایت کرده است.

وی اضافه کرد: این نمایش داستان زندگی سربازی است که در لشگر ۱۶ زرهی قزوین در حال گذراندن دوره خدمت سربازی است و براثر فضای انقلابی پادگان ها گرایش های انقلابی پیدا کرده و برخی سربازان را جذب خود می کند و به انقلابیون ملحق می شود.

اکبری تصریح کرد: نمایش داستانی «پادگان» از رهگذر محتوایی خود به برخی وقایع تاریخی شهر قزوین و اتفاقات دوران انقلاب در قزوین هم می پردازد.

نگاه هفته در قاب تصویر

وی اضافه کرد: همچنین معاونت اطلاعات و اخبار صداوسیمای مرکز قزوین رویدادهای هفته را در برنامه «نگاه هفته» تبیین می کند.

مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین یادآورشد: برنامه «نگاه هفته» با موضوع سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در معاونت اطلاعات و اخبار مرکز قزوین تهیه و تولید می ‌شود.

وی گفت: این برنامه با هدف ارتقاء شناخت و آگاهی مردم استان نسبت به امور سیاسی و اجتماعی و تبیین حضور مردم به عنوان مهمترین ابزار در رفع توطئه‌ها و کاهش تهدیدات دشمن در شبکه استانی قزوین تهیه می ‌شود.

اکبری اظهارداشت:برنامه «نگاه هفته» در معاونت خبر شبکه قزوین تولید می ‌شود که در آن مهمترین اخبار هفته با چند تفسیر خبری و گزارش خبری، تولیدی به آگاهی مردم استان قزوین می ‌رسد و قراراست روزهای جمعه بعد از اذان مغرب به مدت ۳۰ دقیقه از سیمای مرکز قزوین پخش شود.

وی افزود: معاونت خبر صدا وسیمای مرکز قزوین برنامه ها و رویدادهای دهه فجر استان را بصورت کامل پوشش خبری خواهد داد.

اکبری بیان کرد: تهیه و تولید گزارش های مختلف از دستاوردهای انقلاب دراستان، ظرفیت های مختلف استان در بخش های علمی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، صنعتی، کشاورزی و محرومیت زدایی از دیگر تمهیدات معاونت خبر صداوسیمای مرکز قزوین در دهه فجر است.

وی گفت: برنامه گفتگوی ویژه خبری هم در دهه فجر با حضور مسئولان استان و با هدف انعکاس فعالیت ها و خدمات دولت و نظام جمهوری اسلامی در استان پخش خواهد شد و در شهرستان ها و مناطق تابعه استان هم دفاتر خبری و خبرنگاران آزاد برنامه های دهه فجر استان را پوشش خواهند داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار