معاون اقتصادی استاندار قزوین:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: تا کنون هشت هزار و ۸۰۰ فقره وام ازدواج به زوج های جوان در ۹۰ روز پرداخت شده است.
کد خبر: ۳۶۳۳۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴ 19 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی با اشاره به اینکه این تسهیلات بدون هیچ محدودیتی و بصورت قرض‌الحسنه پرداخت می شود، افزود: یکی از دغدغه های جدی و مشکلات اساسی در استان به ویژه در حوزه جوانان کمبود اعتبار و منابع توسط بانک ها برای تسهیلات ازدواج بود که با موافقت رئیس محترم جمهور این مانع برطرف شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه تمامی شعب بانک های استان آمادگی پرداخت باقی مانده تسهیلات تعهد شده از سفر را دارند و هیچ مانعی در پرداخت این تسهیلات وجود ندارد.

حبیبی با اشاره به برخی مصوبات راهگشا و امید آفرین در سفر اعضای هیات دولت به این استان گفت: تحقق بسیاری از این مصوبات نیازمند همکاری و مشارکت بیش از پیش بانک های عامل در پرداخت به موقع تسهیلات است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار پرداخت‌۱۰ هزار وام ازدواج به زوج‌های جوان را از جمله دستاوردهای سفر کاراوان تدبیر و امید به استان توصیف کرد و گفت : از این میزان تا امروز ۸۸۰۰ فقره معادل ۸۸ درصد پرداخت شده و باقی تعهدات در این زمینه تا چند روز آینده عملی می شود.

وی اضافه کرد : در حال حاضر هر فقره تسهیلات به مبلغ یکصد میلیون ریال و به ازای فرزندان شهدا ۲۰۰ میلیون ریال در حال پرداخت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار