آیین شکرگزاری تکمیل بیمارستان فرقانی با حضور جمعی از مسؤولان استانی برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۳۳۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹ 19 January 2017
به گزارش تابناک قم، آیین شکرگذاری تکمیل بیمارستان فرقانی با حضور جمعی از مسؤولان استانی در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم با تاکید بر اینکه مسؤولان این دانشگاه برای تکمیل بیمارستان فرقانی تلاش‌های بسیاری انجام داده‌اند، اظهار کرد: اکنون به برکت این تلاش‌ها خدمات گسترده و مطلوبی در این دانشگاه به شهروندان و زائران شهر کریمه اهل بیت(ع) ارائه می‌شود.

علی‌اصغر اکرمی با اشاره به اینکه بیمارستان فرقانی طی 17 سال بدون توجه مسؤولان وقت رها شده بود، اضافه کرد: با دستور ویژه ابوالفضل ایرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل این بیمارستان به صورت ویژه پیگیری و عملیات اجرایی آن با سرعت و کیفیت مطلوب دنبال شد.

همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی طی سخنانی از اهتمام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت به تامین زیرساخت‌های مورد نیاز در استان‌های مختلف کشور یاد کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای جبران عقب‌ماندگی‌های شهر قم گام‌های مطلوبی برداشته شده است.

ابوالفضل ایرانی‌خواه خاطرنشان کرد: با تکمیل بیمارستان فرقانی 350 تخت به ظرفیت حوزه درمان اضافه شده است و امیدواریم با پیگیری دیگر پروژه‌های عمرانی تا پایان 6 ماه نسخت سال آینده بتوانیم 800 تخت درمانی دیگر به ظرفیت استان اضافه کنیم.

در پایان این مراسم رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم با بیان اینکه راه اندازی بیمارستان فرقانی مصداق اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در استان است، تصریح کرد: مدیریت جهادی و بیشترین استفاده از کمترین تجهیزات موجود از شاخص‌های مورد نظر اقتصاد مقاومتی است که دانشگاه علوم پزشکی قم در تکمیل بیمارستان فرقانی به این شاخص‌ها توجه داشته است.

سید حسن رضوی با تاکید بر اینکه تکمیل پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی قم تحول مطلوبی را در حوزه درمان، بهداشت و آموزش پزشکی به دنبال خواهد داشت، عنوان کرد: این دانشگاه به شیوه مطلوب توانسته از اعتبارات ملی برای پیشبرد اهداف استانی استفاده کند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار