کد خبر: ۳۶۳۳۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲ 19 January 2017
امام جمعه قلعه‌رئیسی با بیان اینکه بد دفاع کردن از دولت باعث ناامیدی مردم می‌شود، گفت: در کنار خدمات این دولت که باید با انصاف گفته شود خدمات دولت گذشته هم بیان شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی امشب در شورای اداری شهرستان که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده بود ضمن تشریح مشکلات دو بخش چاروسا و دیشموک خواستار رسیدگی عاجل به مطالبات مردم این بخش‌ها شد.

امام جمعه قلعه رئیسی به روند کند عملیات بهسازی جاده قلعه رئیسی اشاره و تصریح کرد: این جاده دل مردم را خون و خودروها را اوراقی کرده است.

وی افزود: قبض‌های نجومی برق در این بخش‌ها ناشی از نبود گاز است نگذارید پدران و مادران شهدا آرزوی گاز را با خود به گور ببرند.

صلواتی از نبود ورزشگاه به دیگر مشکلات بخش چاروسا و عامل شیوع اعتیاد بین جوانان نام برد و گفت: مگر ساخت یک ورزشگاه چه امکاناتی نیاز دارد که با گذشت بیش از سه دهه هیچ دولتی نتوانسته آن را عملی کند.

صلواتی با بیان اینکه برای آب شرب دیشموک و گلزار شهدای سرگچ باید چاره اندیشید تصریح کرد: پروژه مصلای قلعه رئیسی تعطیل است و فضای نماز جمعه بدترین فضای کشور است.

وی با بیان اینکه بد دفاع کردن از دولت باعث ناامیدی مردم می‌شود افزود: در کنار خدمات این دولت که باید با انصاف گفته شود خدمات دولت‌های گذشته هم بیان شود.

صلواتی تصریح کرد: برای جاده چاروسا به دیشموک نمایندگان ادوار گذشته و آقای هاشمی‌پور نماینده فعلی پیگیری جدی داشتند این دولت هم توفیق پیدا کرد کار را انجام دهد.

وی شاخص و معیار حق و حقیقت را در ولایت فقیه دانست و گفت: تریبون نماز جمعه تریبون ولایت است مسؤولان هم می‌توانند با حفظ حرمت‌ها و جایگاه‌ها استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار