فرمانده انتظامی گچساران :اطلاع رسانی به موقع شهروندان در زمینه اعمال مجرمانه به ویژه در بحث کالای قاچاق، فضای شهرستان را برای مجرمان ناامن خواهد کرد.
کد خبر: ۳۶۳۳۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵ 19 January 2017
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: 9 محموله کالای قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد و 720 میلیون ریال در این شهرستان توقیف شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرهنگ سید محمد موسوی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی گچساران پس از اخذ مجوز قانونی در راستای برپایی ایست و بازرسی برای جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق و حمایت تولید داخلی در چند مرحله موفق به توقیف 9 دستگاه خودروی سواری حامل کالاهای قاچاق شدند.
وی بیان داشت: کالاهای قاچاق کشف شده از این محموله‌ها شامل مواد خوراکی، آرایشی و بهداشتی و لوازم خانگی است.
فرمانده انتظامی گچساران ابراز داشت: خودروهای توقیف شده به پارکینگ منتقل و 9 متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
سرهنگ موسوی تأکید کرد: مبارزه بی امان با قاچاقچیان و اخلالگران در امور اقتصادی در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری ازجمله اولویت‌های نیروی انتظامی این شهرستان است.
وی افزود: اطلاع رسانی به موقع شهروندان در زمینه اعمال مجرمانه به ویژه در بحث کالای قاچاق، فضای شهرستان را برای مجرمان ناامن خواهد کرد.
شهرستان گچساران به دلیل هم مرز بودن با شهرهای بندری گناوه، دیلم و بوشهر سالانه محل عبور و ترانزیت کالای قاچاق به مرکز کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار