مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلابی اسلامی گفت: با وجود آنکه ایران در کانون تحولات منطقه‌ای قرار دارد، ولی امنیت ایران در جهان نمونه و الگوست.
کد خبر: ۳۶۳۴۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶ 19 January 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک، روابط عمومی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه روز پنجشنبه به نقل از سردار رمضان شریف در جمع فراگیران وظیفه که در آموزشگاه شهدای کرمانشاه برگزار شد، افزود: داعش با وجود آن همه خرابکاری در کشورها حتی نتوانست یک ترقه در ایران منفجر کند.
مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: داعش در حالی در قلب اروپا عملیات تروریستی انجام داد که به برکت اقتدار نیروهای نظامی و امنیتی ایران، گروه تروریستی داعش موفق به خرابکاری در ایران نشد.
شریف افزود: داعش به عنوان دست پرورده آمریکا، توانست امنیت اروپا را به هم بزند و فرانسوی ها گمان می کردند پس از جنگ جهانی دوم کسی نمی تواند، امنیت آنها را برهم بزند، اما داعش این کار را کرد.
به گفته وی، همین تهدیدات را داعش علیه ایران انجام داد، اما به لطف اراده و هوشمندی نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی و مردم، داعش حتی نتوانست یک ترقه در کشور منفجر کند تا از آن بهره تبلیغاتی بکند. 
سخنگوی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی تصریح کرد: مسئولان قدر این امنیت و حضور در صحنه مردم را بدانند، چرا که هیچ جا در جهان به مانند ایران نیست که مسئولانش در کمال آرامش بتوانند خدمت کنند.
سردار شریف ادامه داد: این امنیت و استقلال ایران مرهون رابطه مستحکم امت با رهبر خویش است و باید آن را قدر دانست.
شریف بیان کرد: ایران در ایجاد امنیت پایدار یک الگو برای سایر کشورهاست و امید است در اقتصاد نیز به عنوان یک الگو مطرح شود.
به گفته وی، همه دولت هایی که در کشور روی کار آمده اند خودشان می دانند که اگر نبود حمایت ها و هدایت های مقام معظم رهبری، قادر به انجام همین خدمات هم نبودند.
شریف یادآور شد: جهت اصلی دشمن به سمت ایجاد تفرقه و دو قطبی کردن کاذب بین مردم و مسئولان، مردم و نهادهای مختلف کشور است تا بتواند به اهداف خود برسند.
این مسئول سپاه پاسداران گفت: دشمنان باید بدانند ملت ایران با فرهنگ قرآنی و اهل بیت (ع) و فرهنگ پیروی از فرامین مقام معظم رهبری در برابر توطئه های دشمنان ایستاده است.
شریف اظهار کرد: مردم هر کسی را که قصد خدمت به انقلاب اسلامی دارد، حمایت می کنند و همه باید بدانند این حمایت مردم محصول پیروی عملی از فرامین مقام معظم رهبری است. 
شریف یادآور شد: جوانان و فرزندان انقلاب اسلامی ایثارگرانه با دست خالی در طول 38 سال گذشته در برابر استکبار ایستاده اند. 
مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاه به اینکه امام راحل با گفتمان انقلابی خویش گفتمان های کمونیست و لیبرال دموکراسی را به چالش کشیدند، یادآور شد: گفتمان کمونیست به زباله دان تاریخ پیوست و گفتمان لیبرال دموکراسی آمریکا نیز با مناظره ای که 2 نامزد رئیس جمهوری آمریکا برگزار کردند، نشان دادند که در حال نابودی است.
شریف در بخش دیگری از سخنان خود افزود: گفتمان انقلاب اسلامی ایران که برگرفته از گفتمان قرآنی پیامبر و اهل بیت (ع) است؛ روز به روز در جهان مستحکم تر و محکم تر می شود و هر روز که خورشید طلوع می کند این گفتمان در جهان بیشتر طنین انداز می شود.
به گفته وی، آمریکا با چه رویی دم از تعامل با ایران می زند؟ درحالی تاریخ سراسر از استعمار آمریکا پر از توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران است. 
وی با بیان اینکه شهدای انقلاب، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم برمبنای تکلیف خدا عمل کردند، افزود: این شهدا راه و منطق شهادت را برگزیدند و نزد خدا سربلند هستند.
مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران با طرح این سؤال که ما بازماندگان قافله شهدا چه وظیفه‌ای داریم، اظهار کرد: در 99 درصد وصیت‌نامه شهدا به سه موضوع اشاره‌شده است و این سه مطالبه تکراری نشان از مهم بودن آن دارد.
شریف تصریح کرد: این سه موضوع شامل پایبندی عمیق به مکتب اسلام، فرهنگ پیامبر اکرم (ص)، فرهنگ اهل‌البیت (ع) و فرهنگ قرآن که بسیار مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده و شهدای ما نگاهی عمیق به این موضوعات داشتند.
وی افزود: اطاعت از رهبر معظم انقلاب و ولی‌فقیه زمان از موارد دیگری است که شهدا تأکید فراوان به آن داشته‌اند و در وصیت خود بارها ذکر کرده‌اند که به ولی‌فقیه بدون شک و شبهه نگاه کنید.
سردار شریف خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران بیش از 200 هزار شهید تقدیم دین اسلام کرده و اگر کسی از هموطنان ما درصدد خیانت به ملت ایران و نظام اسلامی باشند باید در قبال شهدا و خونشان پاسخگو باشند و خیانت به مردمان ایران اسلامی مشابه خیانت به دین اسلام و جمهوری اسلامی ایران است.
شریف خاطرنشان کرد: جنگ ایران و عراق که بر ما تحمیل شده بود نیز یکی دیگر از نمونه‌های بارز ایستادگی و مقاومت مردم ایران است و محصول آن اقتدار امروز ایران است که در برابر تک تک دشمنان خود ایستادگی کرده‌ایم و امن‌ترین کشور در منطقه هستیم و روز به روز بر مشکلات پیروز می‌شویم.
مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران گفت: هر جا پای ولایتمداری جامعه لرزیده، جامعه اسلامی آسیب‌دیده است و ثابت‌شده تمام داشته‌های مابعد از 38 سال مرهون اطاعت از بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و ولی‌فقیه زمان آیت‌الله خامنه‌ای است.
شریف بابیان اینکه علت اساسی جنایات گروه‎های تکفیری‎ها نداشتن یک فقیه اسلام‌شناس و متصل به مکتب پیامبر (ص) است، افزود: رفتار خشن این اقلیت‌ها محصول نداشتن مجتهد واقعی است.
وی ادامه داد: امروز گروه‎هایی تحت عنوان داعش و تکفیری به نام اسلام و پیامبر رحمت در حق مسلمان و غیرمسلمان فجایعی به بار می‌آورند و چهره خشنی را از مکتب پیامبر به افکار جهان ارایه کرده‌اند.
مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اتفاقات رخ‌ داده در پنج ‌سال گذشته گفت: بعد از جنگ 33 روزه صهیونیست‎ها دچار چالش شدند که این چالش 60 سال بعد از به وجود آمدن صهیونیست‌ها رخ داد.
شریف افزود: معروف‌ ترین و کهنه‌کارترین سیاست‌مدار آمریکا خطاب به رهبران و دولت صهیونیست گفت: چرا وحشت کرده و ترسیده‌اید، نگران نباشید ما هنوز نسخه‌هایی داریم که بتوانیم از آن‌ها برای سرپا نگه‌داشتن خود استفاده کنیم و منظورش از آن نسخه‌ها تفرقه میان مسلمانان بود.
وی با اشاره به اقدامات عربستان سعودی در منطقه گفت: در سال‌های گذشته آل سعود از امت‌های اسلامی شرم می‌کردند و اگر با آمریکا و اسرائیل سر و سری داشتند آن را پنهان می‌کردند اما اکنون شاهدیم چگونه علناً در خدمت آمریکا و صهیونیست بودن را اعلام می‌کنند.
مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه خفت و خواری صدام محصول قهرمان‌بازی آمریکا نبود بلکه محصول قهرمان‌بازی ملت ایران بود، تصریح کرد: بامطالعه نامه‌هایی که بعد از جنگ صدام به مسئولان کشور نوشته است غرور و افتخار را حس خواهیم کرد و همه این‌ها محصول ایثار و فداکاری شهداست.
شریف گفت: به برکت خون شهدای حرم آینده از آن امت اسلامی خواهد بود و کسی نباید به این امر مهم شک کند و امروز فرزندان این خاک و بوم به دست آوردهایی در سپاه و ارتش رسیده‌اند که در نه در زمین و نه در آسمان هیچ‌کسی یارای مقابله با ملت ایران را نخواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار