مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان گفت:
دکتر نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان با هدف بررسی وضعیت فعالیت کلینیک دندانپزشکی شهید بهشتی گرگان به طور سرزده از این مرکز بازدید کرد.
کد خبر: ۳۶۳۴۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ 19 January 2017
دکتر نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان با هدف بررسی وضعیت فعالیت کلینیک دندانپزشکی شهید بهشتی گرگان به طور سرزده از این مرکز بازدید کرد.

وی درابتدای این بازدید با تاکید بر حقانیت مشتری و خواسته های وی افزود : ما درمدیریت درمان تامین اجتماعی استان در دو بخش درمان مستقیم وغیر مستقیم خدمات درمانی را ارائه می نماییم و در بخش درمان مستقیم و مراکز ملکی دراستان دارای 2 بیمارستان با ظرفیت 300 تخت بستری و 8 مرکز درمان سرپایی هستیم و دربخش درمان غیر مستقیم با 1250 مرکز تشخیصی ودرمانی سرپایی و بستری طرف قرارداد هستیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان گفت : کلینیک دندانپزشکی شهید بهشتی گرگان از سال 1377 افتتاح شده و درسال 94 تعداد 34 هزار و 243 بیمار و در9 ماهه اول سالجاری 38 هزار و 922 بیمار ویزیت ومداوا شده اند که 14 درصد رشد را تا این تاریخ نسبت به سال قبل نشان می دهد.

وی افزود : این مرکز روزانه 170 نفر از خدمات کلینیک دندانپزشکی شهید بهشتی گرگان بهره می برند و تنها کلینیک مستقل دنداپزشکی سازمان دراستان است که با پنج یونیت فعالیت می نماید و به زودی یک کلینیک دندانپزشکی نیز در بیمارستان حکیم جرجانی گرگان راه اندازی می شود.

وی شنیدن صدای مشتری را وظیفه متولیان امر دانست و بااعلام شماره های تلفن روابط عمومی و پیام گیر از مراجعان خواست تا از این طریق مطالب مورد نظر خود را انتقال دهند تا بررسی شود .

مدیر درمان گلستان نوید صدور کارت جهت سالمندان را داد و تاکید کرد که همه تلاش ما درمجموعه درمان تامین اجتماعی گلستان رفع آلام بیمه شدگان است.

شیما چنگیزی رئیس کلینیک دندانپزشکی مذکور نیز درخصوص نوبت دهی گفت: به درخواست بیماران نوبت دهی تلفنی دراین مرکز راه اندازی شده است و بیماران هرروز برای روز بعد می توانند نوبت خود را رزرو نمایند ، ضمنا 10 درصد نوبتها به مراجعات حضوری تخصیص یافته است.

دراین بازدید مراجعین ضمن تقدیر از نوبت دهی تلفنی وابراز رضایت از خدمات ، افزایش خدمات را خواستار شده وبویژه از سازمان خواستند انجام خدمات عصب کشی و ترمیم را دردستور کار خود قرار دهد.

همچنین دراین بازدید پزشکان شاغل در این کلینیک نیز مطالب خود را بیان نمودند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار