کد خبر: ۳۶۳۴۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷ 19 January 2017
به گزارش «تابناک یزد»، وکیل رئیس دولت اصلاحات جزئیاتی از شکایت‌های موکل خود علیه برخی از مسئولان را تشریح کرد.سید محمد انجام گفت: چندی پیش سردار نقدی در مصاحبه‌ای با روزنامه شرق اعلام می‌کند که رئیس دولت اصلاحات برای پیشبرد کارهای خود از پادشاه عربستان پول دریافت می‌کند.
او ادامه داد: این اقدام سردار نقدی که نوعی توهین و تشویش اذهان عمومی است از این رو حدود دو هفته پیش شکایتی در شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه به ثبت رسید.
 
وکیل رییس دولت اصلاحات در پاسخ به اینکه آیا تاکنون سردار نقدی در دادسرا حاضر شده است، اظهار کرد: به دلیل درجه نظامی سردار نقدی، دادسرا طبق قانون باید احضاریه را به ستاد کل نیروهای مسلح ارسال و آن ستاد احضاریه را به دست فرد برساند. این پروسه کمی زمان‌بر است و به همین دلیل هنوز سردار نقدی در دادسرا حاضر نشده است.
 
انجام در مورد شکایت از حسین شریعتمداری نیز گفت: پس از انتخابات سال ۸۸، آقای شریعتمداری در برنامه "دیروز، امروز، فردا" از ارتباط موکل با جورج سورس سخن گفت. در آن زمان به وکالت شکایتی را در دادسرا مطرح و پرونده به شعبه نهم دادسرای کارکنان دولت ارجاع شد. او ادامه داد: در آن زمان اقای شریعتمداری احضار و در جلسه بازپرسی تفهیم اتهام نیز شد. آقای شریعتمداری در آن جلسه مدعی شد که دیدار رییس دولت اصلاحات با جورج سورس مسئله واضحی است و مثل اینکه اکنون که آفتاب در آسمان است بگوییم شب است.
وکیل رییس دولت اصلاحات افزود: در آن زمان دادسرا برای آقای شریعمتداری قرار خفیفی صادر کرد و منتهی به صدور کیفرخواست و ارسال به دادگاه نشد.انجام در پاسخ به این پرسش که آیا رییس دولت اصلاحات شکایت‌های دیگری نیز انجام داده است، گفت: اخیرا یک نماینده مجلس و همچنین سردار نقدی مجددا اظهاراتی را در مورد رییس دولت اصلاحات مطرح کرده‌اند که ممکن است در آینده نیز از آنها شکایت کنیم.
ایلنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار