کد خبر: ۳۶۳۴۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹ 19 January 2017
صبح امروز ساختمان قدیمی و بزرگ پلاسکو در مرکز پایتخت، گرفتار آتش‌سوزی گسترده شد تا با توجه به فرسودگی و سن پنچاه و چندساله برج 17 طبقه و مشهور تهران در چند دهه پیش، برخی نگران بقای این ساختمان شوند. در زیر، رویدادهای مرتبط با این واقعه به ترتیب زمانی در اختیار شما قرار دارد.

اگرچه یکی دو ساعت پس از گسترش آتش سخنگوی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از اطفاء حریق سخن می‌گفت اما گویا هنوز آتش مهار نشده و طبقه یازدهم این ساختمان فرو ریخته و برخی اتش‌نشان‌ها زیر آوار مانده‌اند.

 
16:30 آتش به جان ساختمان همجوار پلاسکو افتاد

دامنه آتش‌سوزی به ساختمانی همجوار با ساختمان پلاسکو رسیده است. در این ساختمان برخی از مصنوعات و اموال قابل حریق نگه‌داری می‌شود. آتش‌نشانان برای مهار آتش در این ساختمان و جلوگیری از گسترش دامنه آن به ساختمان‌های دیگر تقلا می‌کنند.

بر اساس گزارش تسنیم، بخار سفیدی از ساختمان تخریب شده خارج می‌شود که نشان از آتش در طبقات پایینی است. احتمال وقوع آتش‌سوزی دوباره وجود دارد. این در حالی است که کار آواربرداری ادامه دارد و همچنان خطر ریزش جداره درب اصلی این ساختمان برطرف نشده است.
 
 
15:45 ۲۳ تا ۲۵ نفر از آتش نشانها مفقود هستند

محمد باقر قالیباف شهردار تهران در محل حادثه گفت: بین ۲۳ تا ۲۵ نفر ازهمکاران ما از کارکنان، مدیران ارشد و نیروهای آتش نشانی زیر آوار گرفتار هستند.  مردم از محل تخلیه شده بودند شاید حدود ۲ یا سه نفر زیر آوار مانده اند. مردم به شایعات توجه نکنند.

مهر با نقل این خبر، از قول اقبال شاکری، رییس کمیته عمران شورای شهر تهران خبر داد: بارها آتش نشانی، اعضای شورای شهر تهران و کارشناسان ایمنی به ناامن بودن این ساختمان تذکر دادند. ساختمان های خیابان های جمهوری به دلیل انباشت تجهیزات کارگاهی و بارگذاری بیش از حد جمعیت از ناایمن ترین نقاط شهر تهران هستند که روزانه شمار جان قابل توجهی از جمعیت را که دراین فضاها تردد می کنند، تهدید می کند. ساختمان پلاسکو همچون ساختمان علاالدین و دیگر بناهای تجاری که نه ایمنی لازم را دارند و نه از تجهیزات امدادی استاندارد برخوردار هستند آمادگی ایجاد بحران های شهری را دارند. تا دیر نشده بایست این بناهای خطرناک را پلمپ کنیم. 
 
ساختمان پلاسکو به طور کامل فروریخت!/ ابهام در سرنوشت آتش نشانان و تماشاچیان/ اعلام محدودیت های ترافیکی و درخواست پلیس از مردم/ اخبار هولناک از شهادت ده ها آتش نشان/ اعزام سگ های زنده یاب به محل حادثه/ دستور ویژه رئیس جمهور به وزیر کشور/ نخستین گمانه ها در خصوص چرایی شروع حریق/ آتش به جان ساختمان همجوار افتاد 
 
15:33 تشکیل کمیته ویژه  برای بررسی حادثه در مجلس

بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته ویژه بررسی حادثه آتش سوزی در ساختمان پلاسکو در کمیسیون متبوعش خبر داد و به تسنیم گفت: براساس برنامه ریزیهای انجام شده قرار است شنبه (2 بهمن) کمیسیون عمران به منظور تشکیل کمیته ویژه برای بررسی آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو تشکیل جلسه دهد.

وی ادامه داد: این کمیته از روز یکشنبه (3 بهمن)  فعالیت خود را به منظور بررسی دلایل بروز این حادثه آغاز می‌کند. قرار است این کمیته از محل حادثه بازدید کرده و پس از بررسی مدارک و مستندات، اقدامات شهرداری تهران و نحوه امداد و نجات، تا پایان هفته آینده گزارش خود را تقدیم هیئت رئیسه مجلس کند.
 
 
15:10 افزایش شمار سگهای زنده یاب در محل

حسین کتابدار، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران درباره حضور تیم های آنست جمعیت هلال احمر در محل وقوع حادثه ریزش ساختمان پلاسکو، گفت: 14 قلاده سگ به همراه مربیان خود برای انجام عملیات جست و و نجات از آوار به محل حادثه اعزام شده اند.

وی شمار نیروهای اعزام شده را 116 نیروی نجاتگر داوطلب، 34 پرسنل به همراه 5 دستگاه زنده یاب ذکر کرد و با بیان اینکه این نیروها از شهرهای تهران، کرج، شهرری، رباط کریم، شهریار، اسلامشهر، پاکدشت، پیشوا، ملارد، دماوند و همچنین ستاد استان تهران به محل حادثه اعزام شده اند، افزود: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر به همراه یک دستگاه خودروی مخابراتی، 16 دستگاه آمبولانس، 2 خودروی نجات و 13 خودروی کمک دار تا این لحظه به محل وقوع حادثه اعزام شده اند. 
 
15:00 تماس چند آتش نشان محبوس در موتورخانه پلاسکو
 
 چند نفر از آتش نشان محبوس شده در موتورخانه ساختمان پلاسکو با تلفن همراه خود با همکاران خود تماس گرفته و اعلام کردند که زنده هستند. این شاید بهترین خبری باشد که از زمان شروع آتش سوزی پلاسکو درباره آن منتشر شده است.
 
این خبر در حالی مخابره می شود که در پی بروز این حادثه، فراخوان اهدای خون برای مصدومان این حادثه در شبکه های اجتماعی دست به دست شد و پیرو آن خبر می رسد مردم تهران با حضور انبوه خود در ساختمان‌های انتقال خون تلاش دارند تا خون خود را برای کمک به مصدومان اهدا کنند.
 
همچنین مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج اعلام کرد که ماموران آتش نشانی کرج با تجهیزات ویژه برای امداد رسانی در ساختمان آسیب دیده پلاسکو ساعتی پیش عازم تهران شدند.
 
 
14:04 دستور رئیس‌جمهور به وزیر کشور در پی حادثه ساختمان پلاسکو
 
رئیس‌جمهور با ابراز تاسف و تاثر از حادثه آتش سوزی و فروریزی ساختمان پلاسکو تهران که موجب جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از هموطنان عزیز شد، به وزیر کشور دستور داد تا در اسرع وقت، علل حادثه و مسئولیت حادثه بررسی و گزارش شود و همچنین نسبت به رسیدگی به مجروحان و جبران خسارات آسیب دیدگان توسط نهادهای مسئول اقدام فوری صورت پذیرد. 
 
متن دستور حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر رحمانی فضلی
وزیر محترم کشور
 
حادثه آتش سوزی و فروریزی ساختمان پلاسکو تهران که موجب جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از هموطنان عزیز شده است، مایه تأسف و تأثر گردید. مقتضی است در اسرع وقت،‌ علل حادثه و مسئولیت حادثه بررسی و گزارش شود و نسبت به رسیدگی به مجروحان و جبران خسارات آسیب‌دیدگان توسط نهادهای مسئول اقدام فوری صورت پذیرد.
 
حسن روحانی»
 
13:53 افزایش مصدومان به 70 تن/ آماری از جان باختگان در دست نیست

سخنگویان سازمان آتش‌نشانی و اورژانس کشور آمار برخی سایت‌ها مبنی بر مرگ 50 تن از آتش‌نشانان در این حادثه را تکذیب کردند. ملکی به ایسنا گفت: ماموران آتش نشانی از سه طرف ساختمان برای آواربرداری وارد شده ‌اند و هنوز خبر دقیقی از تعداد افرادی که زیر آوار هستند، نداریم.

خالدی، سخنگوی اورژانس کشور نیز در مورد آمار تلفاتی که برخی رسانه‌ها از حادثه آتش سوزی پلاسکو منتشر می کنند، گفت: هنوز جسدی از ساختمان بیرون نیامده است. در حال حاضر دودشدیدی از ساختمان بیرون می‌آید که احتمال افزایش مصدومیت‌ نیز وجود دارد. گاز منطقه به خاطر مسائل ایمنی قطع شده است. در حال حاضر تنها نگرانی ما کسانی هستند که زیر آوار گیر کردند.

وی با اشاره به اینکه شمار مصدومان این حادثه به حدود 70 تن رسیده، افزود: از این میان 23 تن به بیمارستان منتقل شده‌اند و حدود 47 تن نیز در محل درمان شدند. اغلب آنها آتش نشانان بوده‌اند. در حال حاضر ۵۷ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و چهار دستگاه اتوبوس آمبولانس در محل حادثه حاضر بوده و خدمات لازم را ارائه می‌دهند.
 
13:30 حضور نیروی زمینی ارتش در منطقه حادثه

به گزارش خبرگزاری ها، یگان‌هایی از نیروی زمینی ارتش برای کمک به حادثه دیدگان ساختمان پلاسکو، با همراه داشتن تجهیزات لازم در محل این ساختمان حضور یافته‌اند.

همچنین محمدباقر قالیباف، شهردار تهران که به تازگی از سفر نیمه‌تمام قم بازگشته است، با حضور در کانون حادثه مدیریت بحران را بر عهده دارد.

بنا بر گفته معاون عملیات اورژانس تهران، تاکنون هیچ جنازه ای از داخل ساختمان پلاسکو خارج نشده است. 
 
 
13:08 جان باختن 30 آتش نشان را تائید نمی کنیم؛ امیدواریم زنده خارجشان کنیم
 
سخنگوی آتش نشانی در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت: مطمئنا کسانی زیر آوار هستند. قطعا تعدادی از آتش‌نشانان در این ساختمان هستند، اما آماری از افراد محبوس در ساختمان نداریم.

ملکی با تاکید بر اینکه عملیات آوار برداری را در دستور کار داریم، با رد اخبار مطرح شده در خصوص شهادت 30 تن از آتش نشانان در این حادثه، گفت: معلوم نیست چند نفر زیر آوار گرفتار شده اند، هیچ اطلاعاتی نداریم و آمار 30 نفر کشته تائید نمی شود. خدا را شکر ساختمان عمودی ریخت در غیر این صورت بیشتر نیروهای امدادی و مردم حاضر در صحنه آسیب می دیدند. امیدواریم آواربرداری به گونه ای صورت گیرد که اتش نشانان را زنده به مراکز درمانی منتقل کنیم.
 
 
12:35 اعزام سگ های زنده یاب به محل حادثه
در پی ریزش ساختمان پلاسکو، جمعیت هلال احمر با اعزام 20 تیم عملیاتی به محل حادثه، به یاری نیروهای امدادی مستقر در محل شتافت. علاوه بر این، خبر می رسد که تمامی شعب جمعیت هلال احمر در استان تهران به حالت آماده باش در آمده اند.
در کنار تیم های اعزامی هلال احمر به محل ساختمان فروریخته پلاسکو، 8 سگ زنده یاب نیز برای شناسایی افراد زیر آوار مانده به محل منتقل شد و رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از مردم خواست که مسیرهای منتهی به محل حادثه را تخلیه نمایند.
12:30 اخبار هولناک از شهادت ده ها آتش نشان
ساختمان پلاسکو در حالی فرو ریخت و آوار شد که شمار زیادی از آتش نشانان اعزام شده از ایستگاه های مختلف شهر تهران در محل حادثه حضور داشتن د و مشغول انجام وظایف محوله بودند. از این رو با اعلام خبر ریزش این ساختمان، نگرانی در خصوص سلامت این ماموران شدت گرفت.
این در حالی است که اکنون خبر می رسد متاسفانه بر اثر این رویداد، چند ده تن از ماموران آتش نشانی تهران به شهادت رسیده اند. خبری که البته نه دقیق است و نه جزئیات زیادی دارد، به ویژه آنکه می دانیم بر اثر ریزش این ساختمان بزرگ، اوضاع در محل رویداد بسیار بحرانی است.

* تلاش پلیس برای کنترل مردم

تقلای نیروهای پلیس برای کنترل منطقه فروریخت ساختمان پلاسکو و خیابان‌های منتهی به محل وقوع حادثه ادامه دارد.

*تخلیه سفارت‌خانه‌های اطراف پلاسکو

تازه‌ترین گزارش‌های دریافتی حاکی است که دو سفارتخانه ای  که در اطراف مجتمع پلاسکو وجود داشت تخلیه شده اند.همچنین شائبه امنیتی بودن حادثه پلاسکو از سوی استانداری تهران تکذیب شد.
تیم استانداری تهران وارد عمل شده است


*سفر قالیباف به قم نیمه تمام ماند

شهردار تهران که برای دیدار با مراجع تقلید به قم سفر کرده بود در حال بازگشت به تهران است.

محمد باقرقالیباف که امروز برای دیدار با مراجع تقلید به شهر قم سفر کرده بود، پس از دیدار با آیت الله علوی گرگانی، آیت الله وحید خراسانی و آیت الله نوری همدانی، برنامه های عصر سفر خود را کنسل کرد و راهی تهران شد.

علت نیمه تمام ماندن سفر قالیباف به قم، وقوع حریق در ساختمان پلاسکو است.

شهردار تهران هم اکنون به محل حادثه رسیده است.

*صدور مجوز  پرواز هلیکوپترهای امدادی

مجوز پرواز هلیکوپترهای امدادی نیز صادر شده است.

شهادت ۳۰ نفر از قهرمانان آتش‌نشانی در پلاسکو

یک منبع آگاه به فارس خبر داد کهاحتمالا ۳۰ نفر از آتش‌نشانان که برای اطفاء حریق در ساختمان تجاری پلاسکو بودند،هنگام فروریختن برج متاسفانه شهید شدند. 
 
11:50 سفارتخانه ها تخلیه شدند، بیمارستان ها آماده باش
 
در پی فروریختن ساختمان پلاسکو، دو سفارتخانه ای که در مجاورت محل حادثه قرار داشتند، تخلیه شده اند. همچنین شائبه امنیتی بودن حادثه پلاسکو از سوی استانداری تهران تکذیب شد.
 
پلیس راهور اعلام کرد که از خیابان جمهوری به سمت شرق و از خیابان خیام به سمت شمال و از محدوده بهارستان به سمت غرب فقط خودروهای اورزانس و امدادی حق تردد دارند. پلیس از مردم درخواست کرد که از ازدحام در محل آتش سوزی ساختمان پلاسکو خودداری کنند.
این در حالی است که بیمارستان‌های منطقه هم به حالت آماده باش در آمده اند و شهردار تهران نیز که که برای دیدار با مراجع قم، راهی این شهر شده بود، برنامه سفر خود را به دلیل بروز این حادثه در تهران قطع کرد تا به تهران بازگردد.
علاوه بر این خبر می رسد مجوز انجام پرواز بالگردهای امدادی نیز صادر شده است.
11:30 پلاسکو به طور کامل فروریخت
بالاخره پس از ساعت های طولانی که برج مشهور چند دهه پیش تهران در حال سوختن بود و نگرانی های فراوانی درباره حفظ بنای فرسوده اش مطرح می شد، این ساختمان در چشم بر هم زدنی فروریخت و به تلی از آوار تبدیل شد.
تا به این لحظه تعداد مصدومان 37 نفر اعلام شده، اما با توجه به حضور گسترده ماموران آتش نشانی و اورژانس در محل این مجتمع تجاری و اهالی منطقه، مالکان و کارکنان مغازه های مستقر در این مجتمع و انبوه تماشاگران و رهگذران خیابان، احتمال می رود این آمار به شدت افزایش پیدا کند.

آن گونه که خبر می رسد، این ساختمان به سمت خود فروریخته و نگرانی درباره وضعیت آتش‌نشانان مستقر در این ساختمان وجود دارد. برپایه این گزارش،‌ هجوم گسترده مردم برای کمک‌رسانی مشکلاتی را برای عملیات نجات به وجود آمده است.
تصویر هولناک؛ جایی از تصویر که در آن آسمان دیده میشود، جایی است که چندین دهه در آن ساختمان پلاسکو جا خوش کرده بود!
.slide_vertical_padding{ padding:30px 0 10px; }
11:29 توضیحات سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره فروریختن بخشی از ساختمان
سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران به تسنیم گفت: بخشی از ضلع شمالی ساختمان پلاسکو به دلیل فرسودگی فرو ریخته است. هنوز اطلاعاتی از مصدومان یا فوتی‌های این ریزش در دست نیست. تلاش آتش‌نشانان 10 ایستگاه آتش‌نشانی برای اطفای حریق و لکه‌گیری‌ها ادامه دارد.

بر پایه این گزارش، ده‌ها نفر توسط آتش‌نشانان با استفاده از امکانات لازم و نردبان هیدرولیکی نجات یافته‌اند و عملیات ادامه دارد. همچنین با مهار دامنه آتش،‌خطر سرایت به مکانهای دیگر وجود ندارد.

این ساختمان مرکز تولید و توزیع پوشاک در تهران است و پیش از این هم دچار حریق شده بود، اما نه وسعت حریقی که امروز به جانش افتاد. درباره دلایل این آتش سوزی هنوز خبری مخابره نشده است.
11:20 طبقه یازدهم ساختمان پلاسکو فروریخت
تازه ترین گزارش سازمان آتش نشانی حاکی است که متاسفانه دوباره آتش از برخی از طبقات پلاسکو شعله ور شده است. به گزارش ایران، سخنگوی این سازمان عمق فاجعه را گسترده خواند اما درعین حال آماری از مصدومان یا قربانیان احتمالی حادثه ارائه نکرد.
ملکی، سخنگوی این سازمان دقایقی قبل به شبکه خبر اعلام کرد که به دلیل گستردگی حادثه از یک سو و نیز آتش زا بودن مواد و پارچه ها و نیز تاسیسات کهنه ساختمان، هم اکنون شاهد شعله ور شدن آتش از برخی دیگر از نقاط ساختمان هستیم.
این مقام آتش نشانی همچنین با اعلام این که هم اکنون 200 آتش نشان در محل برای مهار بحران تلاش می کنند نسبت به بی اعتنایی به موارد ایمنی در این قبیل مراکز انتقال کرد. ملکی نسبت به خطراتی که بعد از موج سهمگین آتش حیات ساختمان را تهدید می کند اظهار نگرانی کرد.


09:45 اعزام آتش نشانان 10 ایستگاه با 200 آتش نشان
جلال ملکی گفت:‌ صبح امروز آتش‌سوزی در ساختمان پلاسکو به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران 10 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه وسایل و تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند. ضمن اینکه 15 تانکر آب به همراه 200 آتش نشان هم اکنون در حال اطفا حریق هستند.
وی افزود: ساختمان پلاسکو از طبقه هشتم به بعد دچار حریق شده و دود بسیاری از این ساختمان متصاعد شده است. آلودگی هوای تهران مانع از دیده شدن دود شدید ناشی از این حریق گسترده در فواصل دوردست است.
.slide_vertical_padding{ padding:30px 0 10px; }

09:07 اعلام شرایط خاص ترافیکی در پی وقوع آتش سوزی در پلاسکو
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع آتش سوزی گسترده در ساختمان پلاسکو در پایتخت خبر داد و گفت: عملیات امداد رسانی همچنان ادامه دارد.
سرگرد علی اصغر شریفی با اعلام خبر وقوع آتش سوزی گسترده در ساختمان پلاسکو واقع در چهار راه استانبول پایتخت گفت: از ساعتی پیش شعله های آتش و دود غلیظ ناشی از آتش سوزی از یکی از طبقات این ساختمان اداری تجاری مشاهده شد که بلافاصله نیروهای امدادی اعم از ماموران پلیس راهور، اورژانس و نجات گران آتش نشانی در محل حادثه حاضر شده و عملیات امدادرسانی را آغاز کرده اند.

وی با اعلام اینکه به دلیل گستردگی شعله ها پلیس راهور در محدوده خیابان جمهوری، چهار راه استانبول و خیابان سعدی محدودیت ترافیکی خاص اعمال کرده است، افزود: محدودیت های اعمال شده برای تسهیل در تردد خودروهای امدادی و آتش نشانی است و بعد از مهار شعله های آتش برچیده خواهد شد .
08:45 آتش به جان برج کهنسال چهارراه استانبول افتاد
شعله های آتش از دقایقی پیش به جان ساختمان اداری تجاری معروف در چهار راه استانبول افتاده تا با حضور آتش نشانان در محل، عملیات مهار شعله ها آغاز شود.
آن گونه که خبر می رسد، آتش سوزی از طبقات هشتم و نهم این برج 7 طبقه و 54 ساله آغاز شده، اما علت آن مشخص نشده است. هرچند با توجه به حضور تولیدی های پوشاک و انبوه پارچه و اقلام قابل اشتعال، نگرانی از وسعت گرفتن و شدت تخریب این آتش سوزی در جمعیت موج می زند.  
 
 ساختمان عظیم پلاسکو در حالیکه اتش نشانان در حال اطفای حریق بودند به یکباره فرو ریخت و هنوز مشخص نیست که چه تعداد اتش نشان و یا از مردم در زیر اوار پلاسکو مانده اند . 
بر اساس مشاهدات خبرنگار صداو سیما هجوم مردم برای نجات موجب اختلال در امداد رسانی شده بر همین اساس مسولان اتش نشانی پلیس و اورژانس تهران از مردم خواستند تا از مراجعه به این محل خودداری کنند تا امداد رسانان بتوانند در سریع ترین زمان عملیات امداد و نجات را اغاز کنند 

به گفته شاهدان عینی از محل حادثه دقایقی پیش دیوار شمالی ساختمان پلاسکو فرو ریخت و احتمال ریزش دیوار جنوبی آن نیز می رود.
 
گفته می شود تعدادی از نیروهای امدادی حاضر در محل زیر آوار مانده اند.
 
 پلاسکو بطور کامل فروریخت(تصاویر)پلاسکو بطور کامل فروریخت(تصاویر)پلاسکو بطور کامل فروریخت(تصاویر)پلاسکو بطور کامل فروریخت(تصاویر)پلاسکو بطور کامل فروریخت(تصاویر)پلاسکو بطور کامل فروریخت(تصاویر)



بارها درباره ناایمنی ساختمان پلاسکو اخطار داده ایم

سخنگوی آتش نشانی شهر تهران: سازمان آتش نشانی بارها نا ایمن بودن ساختمان پلاسکو را به مسئولان این ساختمان ابلاغ کرده است.

ملکی  افزود: به علت اینکه این ساختمان مخصوص تولید پوشاک است و پوشاک زیادی در این ساختمان انبار می شود، متاسفانه شاهدیم که در راه پله های آن پوشاک تولید و مواد اولیه نگهداری می شود و این خارج از اصول استاندارد است بنابراین سازمان آتش نشانی بارها نداشتن تجهیزات اطفای حریق لازم را به مسئولان و کسبه این ساختمان اخطارهای لازم را داده بود و مسئولان ساختمان نسبت به این موضوع بی توجه بوده اند. 
وی گفت: بیشتر سرایت آتش در این ساختمان از طریق همین پوشاک بویژه در راه پله ها صورت گرفته است و بیشترین خسارت مربوط به پوشاک بوده و خوشبختانه تاکنون صدمه جانی گزارش نشده است. 
 
 
رئیس اورژانس کشور

دقیقا نمی دانیم چه تعداد آتش نشان گرفتار هستند

بیمارستان های تهران در آماده باش هستند

از تعداد 30 مصدوم 7 نفر به بیمارستان منتقل شدند

درخواست اجاز پرواز بالگرد برای انتقال مصدومان را داده ایم

 پلاسکو بطور کامل فروریخت(تصاویر)/بیمارستان های تهران در آماده باش هستندپلاسکو بطور کامل فروریخت(تصاویر)/بیمارستان های تهران در آماده باش هستندپلاسکو بطور کامل فروریخت(تصاویر)/بیمارستان های تهران در آماده باش هستند
 
 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار